Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący napisał do mnie:
"Paczkomat nie wydał mi przesyłki, a na moich zakupach pojawiła się informacja że odebrane.
Czas nie pozwala mi czekać, więc rezygnuję z zakupu. Proszę o zwrot środków."
Moja odpowiedź:
Dzień dobry. Jeśli automat paczkowy nie wydał Panu paczki to musi się Pan skontaktować z administratorem kuriera. Dla nas paczka figuruje jako dostarczona do nabywcy. Pozdrawiam
"A mnie to nie interesuje, to sprzedawca współpracuje z kurierem a nie ja i proszę sobie samemu wyjaśniać.Czekam cierpliwie."
I co teraz?
@ParsdorfPL widzę, że złożyłeś już reklamację do tej przesyłki, ale skonsultuję z zespołem co jeszcze powinieneś zrobić w tej sytuacji i wrócę do Ciebie z informacjami.
@ParsdorfPL kupująca rozpoczęła dyskusję, a Ty poprawnie dołączyłeś informacje o reklamacji. Paczka w tej chwili czeka na odbiór, więc na ten moment nie musisz nic więcej robić.
@ParsdorfPL jak by mi, jako kupującemu, ktoś napisał: "musi się Pan skontaktować z administratorem kuriera", to też bym nie wiedział co robić😔, mogłeś dać numer do spedytora