Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Kupujący wybrała dostawę smart inpost i przy nadaniu paczki zamiast darmowej w ramach smart wyskakuje kwota do zapłaty 11,49 zł, pozostałe paczki mogłam wygenerować darmowe etykiety, przy tej jednej tylko problem
 
					
				
		
@Allitaliana Może zbyt mała wartość towaru i się nie łapie na Smarta?
 
					
				
		
Obejmuje smart, przesyłka 46 zł.
 
					
				
		
Patrzą po koncie to błąd początkującego z niezauważeniem opłaty za przesyłkę odpada. Jest jeszcze jedna możliwość. Wygenerowałeś tę etykietę i usunąłeś. Wtedy niestety kolejna jest płatna.
 
					
				
		
Wiem, że każda kolejna jest płatna, ale nie ma wygenerowanej żadnej etykiety dla tego użytkownika.
 w_kiwi
		
			w_kiwi
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Proszę, dodaj zrzut ekranu, z próby generowania etykiety, gdzie widać cenę 11,49 zł.
 
					
				
		
 
					
				
		
Nie idzie także wskazać wybranego przez kupującego paczkomatu WRO25BAPP
 w_kiwi
		
			w_kiwi
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Jeśli masz prawidłowo zintegrowane konto Managera Przesyłek InPost z Allegro, to system samodzielnie zaciąga dane do wysyłki. Nie masz wtedy możliwości ręcznej edycji Paczkomatu wskazanego przez klienta. Na zrzucie jest widoczna również metoda "Paczkomaty InPost", a metoda w Smart to "Allegro Paczkomaty InPost". Upewnij się, że jesteś w odpowiedniej - Import Allegro. Tam powinny pojawić Ci się zamówienia zaciągnięte z Twojego konta Allegro.
 
					
				
		
Rano zaciągałam wszystkie przesyłki, pozostałe zostały nadane tylko z tą jedną jest problem. Zawsze przy wszystkich adres pobiera się automatycznie przy tej nie i jak chciałam wybrać ręcznie paczkomat to pod takim adresem jak wybrał kupujący nie wyszukuje mi żadnego paczkomatu.
 
					
				
		
 
					
				
		
Jak widać kupującego obejmuje przesyłka smart
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Podaj proszę numer zamówienia. Skonsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem.
 
					
				
		
4b5aab00-5bca-11f0-b98b-b1c8f95a71f4
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Weryfikuję sprawę. Wrócę z odpowiedzią jak otrzymam informację.
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Proszę Cię, żebyś zalogowała się do managera paczek na komputerze i tam zrób zrzuty z całego ekrany z procesu nadania paczki. Niestety te małe zrzuty ekranu nie pomogą.
 
					
				
		
 
					
				
		
Paczka powyżej, która się zaciągnęła można ją nadać normalnie w ramach smart
 
					
				
		
Jak widać punkt odbioru przez kupującego także się nie zaciągnął
 N_Nitka28
		
			N_Nitka28
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@Allitaliana Wyślij proszę zrzut ekranu wraz z datą i godziną. Pełne okno przeglądarki 🙂