Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
w dn. 06,12,2023 nadałam trzy przesyłki DHL poprzez wysyłam z allegro "nadaj przesyłkę" w ramach swojego konta na stronie allegro, w punkcie nadań zgodnie z godziną graniczną wymaganą przez tego przewoźnika - w serwisie allegro widnieje godzina 11. Mam dowody nadania z godziną 10:30 i 10:31 z dn. 06,12,2023 - jak je mogę wstawić w tym poście?
W statusie allegro cały kolejny dzień, tj 07,12,2023 aż do 18 widniała jako oczekująca na nadanie,a była nadana w punkcie dzień wcześniej tj 06,12,2023 i tegoż samego dnia powinna być przez Kuriera DHL odebrana i jechac już w dalszą podróż do Kupującego. Kurier zabrał dopiero w punktu kolejnego dnia po moim nadaniu, przez co w paramtrach jakości odjęte zostały mi punkty za brak wysyłki w terminie, 3 wysyłek, które zostały nadane zgodnie z wszystkimi wytycznymi.
Nadaję z DHL od niedawna, ze względu na wymagania wystosowane przez serwis w celu utrzymania Smart, wprowadziłam to tylko po to, żeby nie stracić smart.
Czy takie praktyki są codziennością? Proszę o wykluczenie tych trzech zamówinień i wysyłek z pomiarów jakości skuteczności wysyłki. Wszystkie przesyłki realizuję w terminie i nie z mojej winy nastąpiło to opóźnienie. Nadałam przesyłki zgodnie z ramami czasowymi.
Z góry dziękuję.
Dotyczy:
1.przesyłki 27231723580
NUMER ZAMÓWIENIA
NUMER ZAMÓWIENIA
@-GOSI- przykro mi, ale nie możemy wykluczyć tych zamówień z jakości Twojej sprzedaży, bo zgodnie z obowiązującymi zasadami przesyłkę uznajemy za wysłaną, gdy kurier zeskanuje paczkę i otrzymamy o tym informację od przewoźnika.
widzę m.in. na forum Gadane, że jednym można wykluczyć w takiej samej sytuacji, innym jednak nie...przykre to...
Ja jako Sprzedawca wywiązałam się z umowy na linii Allego - Sprzedawca - konsument. Nadałam zgodnie z wszystkimi wymaganiami/ terminami, a jestem za to karana obniżką jakości. Włączyłam usługę na nakaz serwisu, aby nie miec wyłączenia aukcji w smart... Do tej pory realizując przesyłki ze swoimi przewoźnikami, zawsze miałam na 100% wysyłkę w terminie i teraz też ją wykonałam na 100%, ale niestety serwis wie swoje - nie wiem zupełnie z czego, bo wszystko w systemie widnieje do sprawdzenia rzetelności moich słów...Pisałam już w tej sprawie zgłoszenia, przesyłając dowody nadań tych 3 przesyłek. Wysłałam te 3 przesyłki poprzez serwis "Nadam z Allegro", wszystko jest dodatkowo widoczne w systemie allegro.
Chciałabym zaznaczyć, ze jako serwis allegro doskonale wiecie, kiedy Sprzedawca nadaje w punkcie paczkę DHL, bo taka godzina wyświetla się w zamówionych przesyłkach, już w tym momencie wiecie jako serwis, że przesyłka została dostarczona do punktu przyjęć, że Sprzedawca wywiązał się z terminowości nadania, a taka rubryka 'terminowość nadania" widnieje w zestawieniu skuteczności wysyłki, a u mnie w tych 3 przypadkach widneje informacja, że nie wywiązałam się z terminowości. Wszystko jasno na białym jest widoczne w serwisie allegro, że wywiązałam się z terminowości.
Proszę o wykluczenie tych 3 przesyłek.
Paragraf 5
1. Przesyłka może być przyjęta do przewozu w następujący sposób: w Punkcie Przyjęć – Nadawca sam dostarcza przesyłkę; u
Nadawcy – przesyłkę odbiera Kurier, na podstawie wcześniejszego zgłoszenia.
Zgłoszenie wykonane przeze mnie w dn 06,12,2023 o godzinie ok 10, dostarczone do punktu przyjęć w dn 06,12,2023 o godzinie 10:30, 10:31 i 10:31 - 3 wspominane przesyłki.
Wspominałam o godzinie granicznej 11, bo takowa wyświetla się w momencie tworzenia zlecenia nadania, ale w regulaminie allegro widnieje nawet godz 12 - wycinek z regulaminu allegro, dla mojego kodu pocztowego wskazuje godzinę 12 nadania w punkcie, więc o wiele później niż moje nadanie w Punkcie, a kurier odbiera przesyłkę w tym samym dniu do godziny 16, a w moim przypadku zabrana była w kolejnym dniu.
Proszę ponownie o przyjęcie danych w regulaminów allegro i wykluczenie tych 3 przesyłek.
Powtarzam ponownie, że nadałam je zgodnie z wymaganiami Allegro, za co mnie każecie obniżką.
NAZWA PUNKTU | KOD POCZTOWY | MEJSCOWOŚĆ | ULICA | NR DOMU | GODZINA GRANICZNA NADANIA PRZESYŁKI W PUNKCIE | NAJPÓŹNIEJSZA GODZINA PODJAZDU KURIERA DO PUNKTU |
DHL POP ŻABKA | 11100 | LIDZBARK WARMIŃSKI | Legionów | 2E | 12:00 | 16:00 |