anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja Poczta Polska przesyłka zwrotna po odstąpieniu od umowy

Client:44459415
#9 Pomysłodawca#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klientka kupiła towar  - przesyłka w ramach smart (odbiór w Żabce za pośrednictwem PP), następnie odstąpiła od umowy, wygenerowała etykietę i wysłała przesyłkę ze zwrotem. Paczka już idzie niemal 14 dni.

Kto może/kto powinien reklamować przesyłkę?

Sprzedawca - usługa w ramach smart, czy klient który wie w co była zapakowania przesyłka i jaka jest jej zawartość - przypuszczam, że kupiony towar (choć z tym to bywa różnie, bo klienci czasami mylą paczki, mają kilka zwrotów i naklejają etykiety/ wpisują kody nie z tego zamówienia). Z góry dziękuję za pomoc.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:44459415 Reklamację u przewoźnika może w tym wypadku złożyć zarówno Kupujący, jak i Ty - strony umowy powinny ustalić to między sobą. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresie, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e&subjectId=84e1c27e-b... 

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Nie do przewoźnika tylko klient do Allegro.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Reklamować powinien ten co wysyła ,w tym przypadku klientka która zwraca towar.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Prawo pozwala ci na zaczekanie ze zwrotem środków do momentu odesłania towaru (możesz sie wstrzymać ze zwrotem), za paczkę odpowiada nadawca więc jak chce to niech sobie reklamuje. Ma kupujący 14 dni na zgloszenie zwrotu i 14 dni od zgłoszenia zwrotu na odesłanie 

oznacz moderatorów