Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Klientka kupiła towar - przesyłka w ramach smart (odbiór w Żabce za pośrednictwem PP), następnie odstąpiła od umowy, wygenerowała etykietę i wysłała przesyłkę ze zwrotem. Paczka już idzie niemal 14 dni.
Kto może/kto powinien reklamować przesyłkę?
Sprzedawca - usługa w ramach smart, czy klient który wie w co była zapakowania przesyłka i jaka jest jej zawartość - przypuszczam, że kupiony towar (choć z tym to bywa różnie, bo klienci czasami mylą paczki, mają kilka zwrotów i naklejają etykiety/ wpisują kody nie z tego zamówienia). Z góry dziękuję za pomoc.
@Client:44459415 Reklamację u przewoźnika może w tym wypadku złożyć zarówno Kupujący, jak i Ty - strony umowy powinny ustalić to między sobą. Jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresie, to napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6b0fd6c3-e25e-4e61-a1da-ed23df85af7e&subjectId=84e1c27e-b...
Nie do przewoźnika tylko klient do Allegro.
Reklamować powinien ten co wysyła ,w tym przypadku klientka która zwraca towar.
Prawo pozwala ci na zaczekanie ze zwrotem środków do momentu odesłania towaru (możesz sie wstrzymać ze zwrotem), za paczkę odpowiada nadawca więc jak chce to niech sobie reklamuje. Ma kupujący 14 dni na zgloszenie zwrotu i 14 dni od zgłoszenia zwrotu na odesłanie