Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Allegro.
20 października nadałem przesyłkę Allegro Mini Przesyłka, do dzisiaj przesyłka ma status "w transporcie". Klient wściekły żąda ode mnie zwrotu pieniędzy (a ja nie mogę zwrócić bo przesyłka póki co idzie do niego), mineło więcej niż 14 dni od nadania.
No i chce złożyć reklamację. Na stronie Allegro oczywiście "kółeczko" kolejnych linków i brak konkretnego formularza
na stronie https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr... - na górze - informacja że mogę złożyć reklamację w allegro, ale poniżej brak juz wylistowanego przypadku "Allegro Mini Przesyłka"
na stronie poczty polskie jeszcze weselej. Albo mam sobie wypełnić wniosek na eNadawca (co to takiego), albo formularz woła o podanie numerów NIP i numeru umowy albo (jeszcze weselej) numeru FVAT!?
Czy moge prosic o jasna - KONKRETNA informacje gdzie moge zlozyc reklamacje na zgubienie tej przesyłki?
Numer zamówienia: 4a6cb970-6e5c-11ee-ac12-3fa54c8a2cf0
Reklamację możesz złożyć przez strone https://ereklamacje.poczta-polska.pl/wniosek_reklamacyjny/customer-type
Zaznaczasz "Klient indywidualny", a niżej "Podmiot prowadzący działalność gospodarczą / instytucja" oraz "nie" w polu faktury. Potem podajesz dane stron i załączasz pełnomocnictwo.