anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja w pocztex

OakHome
#7 Wielbiciel#

Wysyłam lustra przy użyciu SMART i kuriera poczty polskiej (dopłacam za usługę „ostrożnie”) jedno z luster zostało rozbite. Chciałem złożyć reklamacje na stronie poczty polskiej,tylko pojawia się problem. Nie wiem co zaznaczyć na starcie- klient indywidualny czy może klient umowny. 

Z racji tego że była to przesyłka SMART to zastanawiam się nad zaznaczeniem „klient umowny” ponieważ Allegro ma podpisana umowę z poczta. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@OakHome Opcja, którą zaznaczysz, nie powinna mieć większego znaczenia. Jeśli to przesyłka Allegro Pocztex, postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@OakHome szkoda stwierdzona po odbiorze przesyłki przez Kupującego? To reklamację składa adresat, nie potrzebuje do tego żadnych upoważnień.

oznacz moderatorów