SMART a ZWROTY TOWARÓW
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ostatnio analizowałem zwroty swoich klientów i okazało się że 100% zwrotów to darmowe zwroty SMART.
Jestem przekonany, gdyby allegro takim klientom, nie dało darmowych zwrotom to 2 razy taki klient by się zastanowił nad zakupem , a nie kupił po to aby obejrzeć zużyć a następnie odesłać bo ma do tego PRAWO a allegro mu w tym POMOŻE.
ALLEGRO zlikwidujcie te darmowe zwroty. Zabija to małe firmy
Przynajmniej ograniczcie do 2 razy w roku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Apele o to trwają już całe miesiace
nic z tego dopóki Allegro sie to opłaca. Obroty rosną. Przestało sie dopinac finansowanie tego programu bo rosną opłaty dla sprzedających. Dokładamy do transportu smartów i te dopłaty rosną. Allegro wiec widzi co sie dzieje ale nie zamierza ponosić kosztów tego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@maliszewko2014 Wątków i rozmów jest tu wiele, odpowiedź Allegro> kupujący mają do tego prawo i już.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie neguje prawa do zwrotu, ale umożliwienie darmowych to już napędzanie takich kupujących do bez kosztowych "wypożyczania zakupionych towarów", dużo ma takich klientów co w ostatni dzień zgłasza zwrot i w ostatni dzień ważności etykiety wysyła. Cały miesiąc używa i bez konsekwencji zwraca. Powinien zwracać na SWÓJ koszt to by się zastanowił, a nie allegro jeszcze do tego zachęca darmowymi zwrotami. Polak taki naród że wykorzysta każdą lukę.
100% zwrotów to kupujący ze smartem, nie ma żadnego wysłany na własny koszt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu sprzedajacy np: opisuje ze ludzie wypożyczają garnitury, suknie ślubne i po weekendzie zwracają.☹️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobili sobie wypożyczalnie też tak mam, ale jak widzę zwrot to piszę do kupującego, że nie otrzyma pełnej kwoty zwrotu itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja droższe produkty wystawiam z darmową wysyłką, jak chce zwrócić to na swój koszt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale to bez sensu. Praktycznie nikt nie zwraca 1-go produktu kupionego w cenie powyżej 45 zł. Zwroty dotyczą produktów kupionych jako "wypełniacze " do przesyłek SMART.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwracają, wiem coś o tym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To jest standard - jeszcze o tym nie wiesz?
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.