Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymujemy takie wiadomości od klientów, którzy bardzo sprytnie wykorzystują Smart. W tym przypadku chociaż towar nie musiał jeździć po Polsce, można uznać to wręcz za postawę pro ekologiczną 😉
"Zakupiłem 3 przedmioty na Państwa aukcjach – sekator, taśmę i 4 uszczelki. Proszę anulować jeden z przedmiotów – sekator i zrobić zwrot środków Payu za niego. Resztę proszę wysłać. Mogą też Państwo oczywiście wysłać całość i wtedy darmowym zwrotem paczkomatem odeślę sam sekator, ale szkoda zachodu z podwójną wysyłką, więc proszę go nawet nie wysyłać. Ja natomiast zrobię zwrot tego przedmiotu w Allegro, tak jakbym go otrzymał i odesłał." @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak już było, nic nowego. Możesz wysłać całość albo zgodnie z propozycją.😂
@Qwin_sklep no po wejściu nowych zasad takich ruchów może być coraz więcej. Szkoda, że nie oddają cześć dopłaty do smart 🙄
No i chwali się. Przynajmniej nie będziesz miał jednego zwrotu do obsługi. Wystąpisz tylko o prowizję. Takie są realia.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co na to administracja ?? miałem dość dawno wiadomość , ale LEPIEJ !! ,, rezygnuję z ,,......,, pieniążki za niego proszę włożyć do paczki ,, Wartość pozostałych przedmiotów nie przekroczyła 20 zł .
@mdrogeria 😂🤣 To ja mam pomysł dla wszystkich sprzedających, jak traktować takich smarciarzy-dusigroszów: jako zwrot środków za te "anulowane" przedmioty wkładać do paczki ich pełną równowartość w postaci pieniążków o nominałach 1-, 2-, co najwyżej 5-groszowych! 🤣
@szymela54 Nie wydaje Ci się ,że takimi drobniakami możesz rozwścieczyć wszech mocnego klienta i lejąc pianę z ust z zachwytu wystawi stosowną subiektywną ocenę.
@kolekcjoner608 No może i tak, ale ze strony sprzedawcy byłaby to postawa prokliencka: zgodnie z jego (klienta) życzeniem 🤣
@szymela54 Zbyt duża ilość takiego "dobrobytu" może jednak mieć negatywny skutek ,jeden klient się może z tego uśmiać a inny może szukać zemsty .
@kolekcjoner608 😆 Ponoć zemsta jest słodka, ale taki smarciarz-spryciarz nie miałby ku niej podstaw: monety (tak jak banknoty) emitowane przez NBP są środkiem płatniczym usankcjonowanym przez prawo polskie!
@szymela54 nie , zadzwoniłem i wyjaśniłem , że w takim przypadku zlecenie nie spełnia warunków do bezpłatnej przesyłki i będę musiał od wartości przedmiotu odjąć koszt nadania ,resztę zainstaluję w paszce . Grzecznie również zwróciłem uwagę ,że w przypadku dalszych nadużyć łącznie z zaniżeniem oceny wiadomość przekażę do weryfikacji allegro , oceny nie było , a może była tylko pozytywna zwrot również nie był zrobiony .
@szymela54: może niech najpierw *sprzedawcy* nauczą się poprawnie realizować uprawnienia reklamacyjne klientów.
Standardowo prawie wszystkie reklamacje jak widać są odrzucane (z automatu) bez uzasadnienia.
Nawet jeden z MRzK twierdzi, ze w tej kwestii polscy sprzedawcy są 100 lat do tyłu.
Działa zasada: "byle do bramy a dalej sie nie znamy".
Tak napradę handlarze sami sie nie znają, żydzą na rzeczoznawców i z automatu odrzucają reklamację.
I później taki klient albo odpuszcza albo walczy i musi poswiecic mnostwo czasu i energii bo jasnie panu handlarzowi nie chcialo sie wywiązać ze swojego obowiązku.
Tak jak handlarze lacą w kulki z kupujacymi w kwestii reklamacji tak klienci lecą w kulki ze sprzedającymi np. w kwestii SMART'a.
ps. no i zapomnialem wspomniec, ze taki handlarz musialby jeszcze zaplacic za naprawe sprzetu klienta. A jak sprzedal rzecz znaleziona w DE na smietniku lub wystawce to pozamiatane.
Nie dosyć, że sklepy stacjonarne lecą w człona z klientami tak niestety ale handlarze na Allegro również odpychają uzasadnione reklamacje od siebie wszelkimi mozliwymi sposobami.
O wysylaniu juz uszkodzonych sprzetów nie piszę.