Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zamawia dwa produkty: pierwszy produkt, gdzie mam wyłączoną opcje smart (cena 600 zł + dostawa 15 zł) i drugi produkt z dostawą w ramach smart (cena 70 zł).
Czy kupujący otrzyma w takim przypadku możliwość zakupu ze SMART czy zapłaci za przesyłkę, czy może takie zamówienie będzie rozbite na dwie przesyłki jedna płatna a druga Smart?
Jeśli otrzyma SMART to od jakiej kwoty zostanie naliczona moja dopłata?
@ROLNICZY_Liskow odpowiadając na pierwsze pyatnie - tak, te różne ustawienia to może być ilość sztuk w przesyłce i naliczymy dwie przesyłki, jeśli masz ustawioną sumę dostaw jako sposób łączenia cenników.
W przypadku Twojej drugiej wiadomości, nie, to nie wystarczy, bo dostawa Smart jest darmowa tylko dla kupujących, którzy mają Smart, a Ty ustawiasz w cenniku dostaw ceny dla wszystkich.
Te ustawienia by ilość sztuk w przesyłce była różna to kombinacja alpejska.
Najprościej w świecie było by w przypadku zakupu produktu ze smart + produktu bez smart, liczyć tak jak jest ustawiony cennik z danym produktem i już. Wygenerować dwie etykiety do takiego zamówienia i sprawa załatwiona - chyba prościej się nie da.
Oferta bez smart, nie powinna nigdy trafić do wysyłki z możliwością SMART.