Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak w temacie - kurier DPD zamówiony przez smarta wczoraj, nie pojawił się. Pytanie do Allegro: w jaki sposób mamy terminowo dostarczać przesyłki naszym klientom?
Nie otrzymasz odpowiedzi w tej kwestii, wiele o tym już pisali tu na forum.
@matryce24_pl Jeśli przewoźnik nie realizuje usługi zgodnie z umową, złóż reklamację. Pełnomocnictwo możesz pobrać w tej zakładce.
To żadne rozwiązanie, Państwo zmuszacie sprzedawców do korzystania z danych przewoźników, a potem umywacie ręce i odsyłacie nas do DPD. Z jednej strony dostajemy strzała od Klientów za nieterminowe realizacje, z drugiej od was bo wasza odpowiedzialność kończy się na wymuszeniu na sprzedawcach danej usługi. Większość z nas na prawdę nie ma czasu na zastanawianie się czy kurier będzie miał ochotę podjechać po paczki...
Pewniej nadawać samemu w punktach niż liczyć na łaskę kuriera czy zechce podjechać.
Tak robimy, ale w tym tygodniu nie mamy takiej możliwości.