anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zła skrzynka

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

W trakcie przygotowywania etykiety wybrałam za mały gabaryt, klient zapłacił za przesyłkę, jak anulowac etykiete?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:65134918 zwykłam allegro czy lokalne

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

zwykłym

 

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:65134918 wygeneruje nowa etykietę. A co to za przewoźnik?

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

Inpost manager paczek

 

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

jak wygeneruje nową to zapłace.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:65134918 no, i raczej nie Masz innego wyjścia , choć można i w ten sposób https://www.youtube.com/watch?v=aujW2gJB2HE 

oznacz moderatorów

-MIQUE-
#9 Pomysłodawca#

Jezeli to przesyłka smart, to możesz taką paczkę nadać w paczkopunkcie. Kurier który będzie umieszczał paczkę w paczkomacie odbiorczym  umieści ją  w większej skrytce. Jeżeli płaciłaś za paczkę,  to zgłoś zwrot za niewykorzystaną etykietę i opłać nową przesyłkę w większym gabarycie. Ew. popros moderację o pomoc, może pomogą anulować etykietę i wygenerować ją ponownie.

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

a jak poprosic moderatora o pomoc, gdzie trzeba napisac?

oznacz moderatorów

-MIQUE-
#9 Pomysłodawca#

Spróbuj zapytać na czacie Allegro. Tak chyba będzie najszybciej. Jeżeli chcesz prosić o pomoc tutaj, to podczas pisania odpowiedzi naciśnij OZNACZ MODERATORÓW (znajduje się nad oknem, w którym piszesz odpowiedź).

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:65134918 to kupujący zapłacił czy nie zapłacił? Jak zapłacił to wygeneruje nowa etykietę i występ o zwrot za niewykorzystanej etykiety. Jeżeli to była Smart to i tak nic nie da się zrobić będziesz musiał wygenerować nowa płatna etykietę.

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

zapłacił, ale nie chce generowac nowwj etykiety i płacic tylko zmienic rozmiar skrzynki

 

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

nie wie czy mi zwróca kase bo to było przez allegro

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

do allegro nie wystapie o zwrot niewyk. etykiety

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65134918 przykro mi, ale nie mam możliwości anulowania wygenerowanej etykiety (mogę to zrobić jedynie w przypadku Allegro Lokalnie). 

Tutaj konieczne będzie ponowne wygenerowanie etykiety z zaznaczeniem prawidłowego gabarytu. Niewykorzystaną etykietę możesz anulować tutaj

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

i dostane zwrot pieniedzy za nią?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65134918 jeśli chcesz otrzymać zwrot środków za niewykorzystaną etykietę - konieczne będzie skontaktowanie się z InPost w tej sprawie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

jak wygenerowac nowa etykiete w menager paaczek? próbuje ale nie idzie

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65134918 powinnaś móc wygenerować nową etykietę, w ten sam sposób, w jaki wygenerowałaś pierwszą etykietę. Czy pojawia się jakiś błąd? Jeśli wyświetla się jakiś błąd/komunikat - to proszę skontaktuj się bezpośrednio z InPost ze wględu, że Manager Przesyłek InPost to ich narzędzie i będą mieli większy wgląd w sytuację. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów