anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zła skrzynka

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

W trakcie przygotowywania etykiety wybrałam za mały gabaryt, klient zapłacił za przesyłkę, jak anulowac etykiete?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

jesli chce wygenerowac nowa etykiete nie moge, bo juz raz sie odbył import z allegro, juz jest to zrobione i odhaczone. nie pojawia sie błąd.

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

nie powinno tak byc ze ktos pmysli sie z gabarytem skrzynki i leży cała sytuacja i nie mozna nic zrobić

oznacz moderatorów

-MIQUE-
#9 Pomysłodawca#

Musisz zmienić na zakładce Import listę na "wygenerowane".

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

Tak, moge wygenerowć ponownie, to fakt, ale musze zapłacić.

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

przeszło bez zapłaty 🙂

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

Droga moderatorko, to ja teraz napisze jak to sie skonczyło i jak miożecie informowac klientów, bo chyba sami nie wiecie.  Należy anulować ta żle wygenerowaną etykiete, a potem  w menager paczek zmienić w zakładce Import allegro na "wygenerowane" i wtedy można jeszcze raz zaimportować tą przesyłkę i wybrać poprawną wielkośc skrzynki, nie płacąc dodatkowo żadnych opłat.

oznacz moderatorów

Client:65134918
#8 Zapaleniec#

Droga moderatorko, to ja teraz napisze jak to sie skonczyło i jak miożecie informowac klientów, bo chyba sami nie wiecie.  Należy anulować ta żle wygenerowaną etykiete, a potem  w menager paczek zmienić w zakładce Import allegro na "wygenerowane" i wtedy można jeszcze raz zaimportować tą przesyłkę i wybrać poprawną wielkośc skrzynki, nie płacąc dodatkowo żadnych opłat. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów