anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZABRANIE SMART

MAMY ROZWIĄZANIE!
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Witajcie!

Mam problem. Sprzedałem 2 produkty i zmieniłem status na do wysłania zamiast wysłane, w piątek. Wysyłka została wysłana w czasie regulaminowym dla smarta. 

Usługa smart została zabrana ponieważ system zarejestrował brak wysyłki w określonym terminie.

Co w takiej sytuacji? Można to cofnąć? 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci statusy nie mają tu nic do rzeczy 😞

Pewnie spadła Ci jakość i straciłeś smarka 😞

Musisz mieć jedną z tym opcji spełnioną :

  • poziom jakości sprzedaży na Twoim koncie jest wyższy niż Neutralny lub co najmniej Neutralny na wszystkich Twoich kontach lub
  • masz co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen (kciuk w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy oraz masz średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% lub
  • masz tytuł Super Sprzedawcy

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Dostałem informację że zabrali z powodu brak terminowej wysyłki. 

Sprzedaż bez smarta wiadomo jaka jest dlatego chciałbym to cofnąć tym bardziej że wysyłka poszła terminowo

 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

czy numery listów przewozowych zostały uzupełnione do systemu Allegro?

oraz czy jeśli miałeś czas nadania do piątku to w tym dniu kurier zabrał paczkę z paczkomatu?

Bo dzień nadania liczy się od chwili zabrania paczki z maszyny przez kuriera, a nie w dniu jej tam umieszczenia. 

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

List przewozowy dodany od razu około 9 rano

Kurier zabrał o 13 paczkę..

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci zmiana statusu nie ma nic do rzeczy, oni i tak widzą w systemie po mailu kiedy nadane itp. pobierz raport i zobacz które to paczki, jak nadajesz ? bo allegro liczy jako nadane dopiero jak kurier odbierze z automatu czy punktu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz ocen od kupujących więc nie odzyskasz Smarta.

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Tylko że miałem bez ocen smarta. Dopiero zaczynam sprzedawac, dodałem kilka aukcji i dali mi smarta.

Teraz przez jakiś błąd w systemie zabrali...

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci nie potrzebujesz 5 opinii 🙂 możesz inne warunki spełnić 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

To skoro zaczynam sprzedaz i troche minie zanim bede mial 5 pozytywnych opini oraz super sprzedawce: Jak mogę podnieś jakość sprzedaży?

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@Techbud_czesci wyślij sms-a do klientów, z podziękowaniem za zakup i poproś o komentarz, gdyż dopiero zaczynasz sprzedaż i nie masz nawet smarta z powodu braku pozytywnych ocen.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci przeczytaj na spokojnie zasady smart, musisz mieć jedno z tych 3 rzeczy spełnione a nie wszystkie !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Techbud_czesci Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. Jeśli prawidłowo nadałeś zamówienie, to ręczna zmiana statusu nie powinna mieć znaczenia dla jakości sprzedaży. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

af728ed0-873d-11ef-9c18-3723d80fcbb7 oraz 7d8b6790-8731-11ef-9ba1-3d9eb574dbf9

oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

wiadomo coś?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Techbud_czesci Twoja jakość sprzedaży to obecnie wymaga poprawy i dlatego w ofertach nie ma już oznaczenia Smart! Przykro mi, ale nie mamy możliwości wykluczenia tych zamówień jeśli nie otrzymamy potwierdzenia, że opóźnienie wynika z winy przewoźnika. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Nie było opóźnienia ani po stronie naszej ani przewoźnika. Mogę podać numery listów przewozowych przypisanych do zamówień które pokazują jasno że paczka została przyszykowana i odebrana przez kuriera w wymaganym czasie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci a czym nadawałeś ? wiesz że allegro nie wszystkich przewoźników ma zintegrowanych, czy podałeś zaszyfrowanego maila zakupu ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Techbud_czesci
#8 Zapaleniec#

Inpost

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Techbud_czesci podałeś maila zakupowego, sam nadawałeś czy przez MP lub WZA

________
Κώστας
oznacz moderatorów