anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem przesyłki DPD

MikroLITY
#13 Ambasador#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Dzień dobry,

 

Wczoraj wygenerowałem (przy pomocy Państwa wtyczki poprzez BL) etykietę Smart do zamówienia:

 cc0a1f90-8a35-11ef-964d-3354d66b0bb0

 

Etykieta jest wygenerowana, ale jest problem z jej nadaniem - system DPD nie widzi tego listu przewozowego i po zeskanowaniu "krzyczy", że nie ma takiego numeru w systemie DPD. Nawet na stronie DPD jest informacja, że: "Wprowadzono błędny numer przesyłki (1003232414471U)". Wydaje mi się, że 12 godzin, to wystarczający czas na to, aby etykieta zarejestrowała się w systemach DPD.

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MikroLITY
#13 Ambasador#

Temat do zamknięcia, dopiero teraz udało się ją zeskanować, ale też z dziwnym info:

2024-10-15 09:47:19

Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana

 

(przesyłka została wygenerowana wczoraj, więc nie wiem dlaczego jest dzisiejsza data)

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY wszędzie u nas w systemie data nadania to 15.10, a czy kontaktowałeś się w tej sprawie z BaseLinkerem?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów