Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od 4 stycznia koszt przesyłki metodą Allegro Paczkomaty InPost w ramach Allegro Smart! podzielimy między nas i Ciebie. Będziemy ponosić większą część tego kosztu, a do Twojego rachunku za usługi Allegro doliczymy opłatę:
Uwaga: aktualnie na liście metod dostawy Allegro Smart! mamy:
Brawo allegro! Najpierw wymuszanie niskiej ceny dostaw, potem objęcie prowizją kosztu wysyłki, teraz to. Mam nadzieję, że UOKiK wreszcie dobierze wam się tyłków za to 🙂
czyli następna ukryta podwyżka, może skasujcie darmowe zwroty, będzie ich zdecydowanie mniej.
to taka prowizja od wysyłki , w smarcie heh tragedia allegro zabiera już straszne kwoty od wyróżnionej oferty za 45zł biorą prawie 10zł czyli ja na niej zarabiam mniej niż allegro
@myslenie-szkodzi Zapewne w ramach wsparcia sprzedających w okresie pandemii. Normalnie się odechciewa wszystkiego po takich porannych rewelacjach 🙄
Dopłata do poczty to też pewnie tylko kwestia czasu.
Wymuszają podwyżki cen towarów, pytanie czy się da.
@Kaliope_Brzeg Bry! @myslenie-szkodzi @orbitkownia A ja będę przynudzał moim przykładem ( który Maciek Ś. 😀 - uznał za marginalny) :
Przedmiot za 4PLN brutto. Cel Allegro ( który ma wg nich pomóc sprzedawcom) zachęcic klienta aby kupił 10szt do Smarta. Klient kupuje, ma darmową wysyłkę i zaraz zwraca 9szt. Za darmo. A Sprzedający musi sprawdzić zwrot, musi zrobić korekty, musi umieścić z powrotem przedmiot fizycznie w magazynie i w systemie magazynowym, a teraz jeszcze zapłacić 0,99 PLN prowizji. I to wszystko z zysku ze sprzedanego przedmiotu za 4PLN ! ( a przecież sa też rzeczy po 3 czy 2 PLN... Albo EXTREMUM za 1 PLN).
Więc pytanie do admiralicji : Jaki zysk ma w takim wypadku Sprzedawca ?🤔 ( podpowiadam - to słowo to 'strata")
zgadza się , ja szyję wszystko po zakupie, ludzie kupują po kilka kompletów zostawiają 1 komplet a np 3 odsyłają, mam już kilkadziesiąt uszytych kompletów i nadzieję że ktoś kupi właśnie taki kolor i rozmiar jak jest uszyty, przed smartem miałam około 5 zwrotów rocznie , teraz mam kilkanaście miesięcznie, może duże firmy na to stać, ja niestety zostaję z towarem na stanie a nie mogę uszyć np innego rozmiaru bo nie mam więcej materiału. przymierzam się do darmowej wysyłki od 50zł u siebie w e-sklepie.
@orbitkownia a nie masz tego jako produkt personalizowany? Wtedy nie ma zwrotu.
niestety kupujący wie jaki kolor i rozmiar zamawia, jak chce innych zmian to informuję że zwrotu nie będzie, allegro i tu się zabezpieczyło tym, że każdy rozmiar musi być na osobnej aukcji
@orbitkownia To dodaj że jest to szyte na indywidualne zamówienie, albo że wstawiasz metkę z imieniem itp..
@pinsplash To nie jest wcale marginalny przypadek. Mam tak samo, klient kupuje za 2PLN dokłada do multimetr za 40, po czym oczywiście zwraca ten multimetr. Dobrze jest jeżeli do przesyłki dołoży paragon, to chociaż nie musze przeglądąć wszystkich transakcji z danego dnia, żeby do właściwego dokuentu zrobić korektę, ale oczywiście nie każdy to robi, bo nie musi. Do tej pory nie dodawałem takich klientów do CL, ale teraz to chyba wszyscy musimy zacząć takich cwaniaczków eliminować, bo po nowym roku to już będzie nas kosztować.
Witaj,
nie słyszałeś o paragonach imiennych?
Duża liczba programów posiada taką funkcję.
My u siebie korzystamy dzięki czemu w przypadku zwrotów i braku dowodu zakupu jesteśmy w stanie znaleźć delikwenta od razu.
Pozdrawiam
No i jeszcze paragonu Ci nie odeśle, bo jemu się należy, dodatkowa dokumentacja i czas
@orbitkownia dokładnie tak samo pomyślałem - inaczej nazwana prowizja od wysyłki. W tym momencie zacznie być problem z klientami (JANUSZAMI DARMOWEJ DOSTAWY), którzy kupują towar z 2 PLN dokładają do tego coś za 40 PLN, więc mają darmową wysyłkę. Natępnie zwracają zakup za 40 PLN. Do tej pory jakoś to trawiłem, ale po tych zmianach to będziemy do takich "klientów" dokładać. Chyba, że sprzedawcy zaczną takich cwaniaków sukcesywnie wpisywać na CL.
u mnie ostatnio poszedł na CL klient który przez 2 m zamawiał kilkanaście produktów, po 13 dniach zgłaszał zwrot, odsyłał jeszcze po ponad tygodniu nie przekraczając 10 dni, i za każdym razem widać było że towar był używany, zawsze zostawiał sobie coś za 5-10 zł resztę zwracał , towar był u klienta w domu ponad 3 tygodnie.
@orbitkownia No bo wiesz, niektórzy kupujący zrobili sobie ze sprzedających na allegro darmową wypożyczalnię (a są nawet tacy, którzy jakimś sposobem naciągają sprzedających na wysyłkę przedmiotów bez zapłaty - były tu takie wątki - i tak sobie powoli żyją nie przejmując się niczym). Mało tego, trafiają się (podobno) sprzedawcy, którzy wręcz otwarcie namawiają na tymże forum do januszowania na smarcie (czyli "dobierz do 40 zł, a później niepotrzebną resztę zwróć").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jeśli klient zwrócił używany masz pełne prawo pomniejszyć wartość zwrotu.
U mnie pracownik się nie patyczkuj. Podarte opakowanie, ślady używania lub braki i leci -20/30% a sam produkt na outlet. A jak klient sapie mamy oczywiście monitoring i od razu pracownik robi dokładne zdjęcia po otwarciu zwrotu (widać to na monitoringu) - wtedy nagle cichną wiadomości od "Janusza".
@robo-tech_pl Wiesz to co piszesz to bardzo ogólnikowe, co tzn. używany, klient ma ma prawo do sprawdzania działania urządzenia(towaru), dalej-podarte opakowanie, nie ma obowiązku zwrotu w oryginalnym opakowaniu i pytanie w związku z tym o ile obniżysz zwrot, kto to ocenia?
Ty decyduj ile utrącisz. Klient jest przed zwrotem wpłaty "informowany" - Outlet to z reguły u nas -10 do -20% aby się to sprzedało jako "używany". Widać jakie są ceny i za ile można to upłynnić.
@LEW433 Chyba nie zwracasz klientowi 100% jak ci odesłał produkt bez opakowani 🙂
Produkt oczywiście można sprawdzić ale np. nie może wrócić do nas porysowany, ze zdjętą filią ochronną etc... Wszystko w granicach rozsądku oczywiście.
Ja takich cały czas wpisuję.
Lista się powiększa. Nawet miałem raz zapytanie od klienta - dlaczego nie może u mnie kupić - powód: zaniżone oceny , podany powód niezgodny z prawdą.