anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniknęło w moich ofertach Allegro Smart. Nie mam żadnej informacji od Allegro w tym temacie

malwa7788
#9 Pomysłodawca#

Jestem prywatnym sprzedawcą. Nic nie zmieniałam w ustawieniach a opcja Allegro Smart zniknęła. Malwa

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@malwa7788 jedyne co może być nie tak to resztę widzę masz poprawnie 🙂

  • udostępnij w ofertach co najmniej dwie z metod dostawy Allegro Smart! - z 2 różnych grup (w tym minimum jedną, za którą kupujący płacą z góry) albo udostępniaj numery przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień oraz co najmniej jedną metodę dostawy Allegro Smart!, za którą kupujący płacą z góry. Pamiętaj jednak, że numer przesyłki powinien być wprowadzony w deklarowanym w ofercie czasie wysyłki.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

malwa7788
#9 Pomysłodawca#

Z tego co mi wiadomo prywatny użytkownik konta ma możliwość wysyłki Allegro Smart tylko z jednej grupy, ponieważ z pozostałych trzeba mieć konto firmowe lub umowę co na jedno wychodzi. Już miałam dyskusję z Allegro na ten temat i przyznano mi rację, ale w ale w Pomocy Allegro nadal wisi że jest mozliwa opcja z dwóch grup, chociaż to nieprawda. Chyba że coś się zmieniło w ciągu ostatnich miesięcy a ja nic o tym nie wiem.

Zresztą Allegro Smart mam od kilku miesięcy i w tym czasie nic jeśli chodzi  o moje metody dostawy sie nie zmieniło. Jest zresztą o wiele ciekawiej. Sprawa dotyczy też dwóch kont mojej Mamy. Tam też z jednego konta zniknęło w tym samym czasie co u mnie opcja Smart a na drugim została. Dodam informacje na temat spełnienia drugiego warunku posiadania opcji Smart, gdy udostepnia się opcje dostawy z jednej grupy (co jeszcze raz dodam że to jedyna możliwość).

- na 47 transakcji owszem kilkanaście było w ogóle bez wprowadzenia numeru przesyłki, ponieważ były to wysyłki pocztą nierejestrowane tzw. zwykłe. Owszem zdarzyło się kilka że były wprowadzone po terminie deklarowanym bowiem sprzedaż filatelistyki jest dość specyficzna 1/ bowiem zdarza się często że klienci płacą zwykłym przelewem, co trwa troche dłużej niż mój deklarowany czas 2/ proszą o wstrzymanie się z wysyłką bowiem chca jeszcze coś dokupić już po wpłacie a zależy im na jednej wysyłce 3/ Teraz w okresie wakacyjnym często się wyjeżdża i zapomina że na odbior jest jeden dzień. W związku z tym, zwłaszcza ze mam podane termin dostawy 3 dni pytam klientów w okresie wakacyjnym, czy bedą w stanie odebrać przesyłkę w terminie. I właśnie na swoim niku mam dwa takie przypadki. Jeden to nawet taki, że jak bym od razu zrobiła numer nadawczy to i tak bym nie zdążyła wyrobić się w 30 dniach ze względu na nieobecność klienta. Jak by na to nie patrzeć i tak wstawiane numery przesyłek zdecydowanie przekraczaja wymagane 50% na moim a jeszcze bardziej zdecydowanie na koncie mojej matki. Na praktycznie wszystkie niewprowadzane w deklarowanym czasie numery nie mam wpływu, chyba że postępując wrew woli klientów naraziła się na negatywy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie masz coś z cenami w dostawach.🤔

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@malwa7788 widzę, że skontaktowałaś się już z nami telefonicznie w tej sprawie, prześlij proszę zrzuty o które zostałaś poproszona w sprawie nr 25684619. 
Z tego co widzę, to Twoje oferty nie spełniają warunku dotyczącego metod dostawy z co najmniej dwóch grup oraz dodawania numerów listów przewozowych. W przypadku kont zwykłych Smart! będzie widoczny jeśli zostanie spełniony jeden z powyższych warunków, podejrzewam, że spadek udostępnionych przesyłek spowodował wyłączenie Smart!
Nie widzimy, aby numery przesyłek były udostępniane stąd prośba o przesłanie zrzutu ekranu zakładki Zamówienie od Kupujących, na którym są widoczne numery listów przewozowych w sprawie nr 25684619. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Iwona465
#7 Wielbiciel#

Cześć . 

U mnie też smart zniknął w ofertach. Próbowałam zmienić opcje dostawy ale nie mogę tego poprawić . 


Proszę o pomoc . Z góry dziękuję 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Albo sprzedajesz i nie spelniasz nowych warunkow czyli poszerzone opcje dostawy smart albo kupujesz jestes w familly ktore sie skonczylo 4 lipca i musisz se kupic osobno swoj smart 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Coś rzeczywiście to dziwnie wygląda. Prywatne konto, paczkomat jest, zwroty są, komentarze są. Nie było info o zmianach na prywatnych... Do tej pory paczkomat pewnie był smart. A zmiany miały być tylko na firmowych. 

Co się mieniło???  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Iwona465! W Twoich ofertach nie ma oznaczenia Smart! ponieważ nie  spełniasz warunków dostawy. W ofertach brakuje odpowiednich metod, czyli co najmniej dwóch metod dostawy Allegro Smart! - z 2 różnych grup albo nie udostępniasz numerów przesyłek dla co najmniej 50% wszystkich zamówień.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów