anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot części zamówienia przez kupujące po zakupie Smart aby nie płacić za przesyłkę

krzychu_zd
#9 Pomysłodawca#

Witam. Jak rozwiązujecie problem z cfaniaczkami, którzy zakupują lekko powyżej Smart, aby nie płacić za przesyłkę, a później dokonują zwrotu wszystkich artykułów poza jednym 🙂  Czy nadeszły czasy że ludzie nie mają 8,99 na przesyłkę?

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

orbitkownia_pl
#11 Animator#

Niestety w miesiącu mam dziesiątki zwrotów, ludzie tez kupują po 2-4 a nawet po więcej sztuk , (u mnie czapki) w domach przymierzają i sobie np. zostawiają 1 komplet reszta zwrot. Niestety wszystko szyję po wpłacie i mam później masę takich uszytych kompletów, których może już nikt inny nie zamówi, (kolor rozmiar). Albo ktoś zwraca w 14 dniu , a później odsyła znów po dłuższym czasie, zauważyłam że niektóre czapki ewidentnie były noszone a nie tylko przymierzone, wtedy taki komplet mogę sprzedać tylko jako używkę

oznacz moderatorów

krzychu_zd
#9 Pomysłodawca#

masakra

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

"GDZIEJ MOJA KASA (38,50zl)!!!!!" i taki kupujący w dodatku otwiera Dyskusji bo rano odesłał zwrot jest godzina 18.00 a pieniędzy jeszcze  nie ma😃.

oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

@krzychu_zd może jeśli uruchomisz obecnie do końca roku w promocji darmowe dostawy z Allegro epaka to zmniejszy to ilość takich zwrotów dla darmowej wysyłki.

Odkąd udostępniłem tę formę dostawy, praktycznie nie miałem ani jednego zwrotu przez cfaniaka.

Wiem, że to upierdliwe, trzeba zanieś do punktu Kolportera, których jest mało, ale darmowa dostawa dla wszystkich januszy bez wymagania minimalnej wartości zamówienia.

Darmo dajoooo

oznacz moderatorów

krzychu_zd
#9 Pomysłodawca#

no tak, jest to też jakieś rozwiązanie, dzięki

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@HegemonHekate  a ja czekam

Do kolportera mam z 15km, paczek na odbiór przez UPS bedzie za mało. Wiec żadna róznica czy mam codziennie jezdzić do punktu i tracic czas i paliwo czy też od czasu do czasu przyjąc zwrot.

O problemach z nową metodą nie wspominam bo z tego co czytam to sie na jakości sprzedaży może mocno odbić.

Czekam na automaty paczkowe allegro. Jelsi bedzie ich sporo wówczas włącze kolportera jeśli bedzie ich mało to zostawie to tak jak jest.

Dodatkowy problem to : wysyłka inpost, wysyłka pocztex wiec po co mam jeszcze dodatkowe zamieszanie sobie wprowadzac???

Wówczas musiałbym żyć tylko ze sprzedazy na allegro. A tego nie chce robić. Zmiany są zbyt szybkie i za bardzo na niekorzyść. Dopóki ma to sens to jestem. Jesli nadal bedzie sie pogarszało a rynek e commerce bedzie sie rozdrabniał to trzeba bedzie sie na bieżąco dostosowywać.

Na razie coraz wiecej portali wprowadza darmową dostawe. Zobaczymy co bedzie dalej.

 

oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

@_Likos_ Mam tę formę dostawy tylko dlatego, że jest darmowa (przynajmniej do końca roku) i klient który skąpi na dostawie przy najtańszym u mnie produkcie 13zł. już nie kupuje do smarta by zwrócić resztę, wybiera kolportera. 

Nawet zdziwiło mnie, iż tak mało osób ją wybiera, zdecydowana większość woli zapłacić 8,99 za paczkomat. 

oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Może Allegro pójdzie śladem **piiip** i udostępni w ramach abonamentu wysyłki darmowe już od 0 zł... W każdym bądź razie musi coś zrobić, w jeden dzień z allegro wyparowało 4mld

oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

@DrapexPL co masz na myśli o wyparowaniu 4 mld ?

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Tu chodzi o spadek wartości aukcji Allegro na giełdzie po wprowadzeniu przez **piiip** oferty **piiip** Prime

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Nieładnie że Allegro zamienia nazwę Ama zon na jakieś "ppiiii"

oznacz moderatorów

krzychu_zd
#9 Pomysłodawca#

zaciekawiło mnie to i faktycznie maja takie coś, sprawdzę w weekend i dodam parę ofert zobaczymy bo alternatywa jakaś musi być, a dodatkowo nowi klienci może wpadną

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak sprzedawca wystawia towar za 39,99zł i brakuje aż 0.01gr, co byś zrobił? Jedni wezmą coś za grosz a drugi na przekór poszuka czegoś co odeśle.

oznacz moderatorów

krzychu_zd
#9 Pomysłodawca#

Swego czasu mieliśmy ramki po 35 zł i było widać, że klienci dobierają coś aby wskoczyć na 40 zł, więc zmieniliśmy cenę na 40 zł i sprzedaż okresowo wzrosła.

oznacz moderatorów

FashionRoomPl
#9 Pomysłodawca#

Niestety również mam problem z tymi zwrotami, pal licho jak kupi przyjdzie nie jednak nie chce i odesle tak jak ja to robie bedac klientem, natomiast ja sprzedaje odzież damską i tutaj zaczyna się problem. Mam notorycze problemy z klientkami które zamawiają coś w 14 dniu klikają zwrot czekają kolejne 14 dni i dokonują zwrotu, blokują mi towar na miesiąc! W przypaku jak mamy 4 pory roku taki zwrot po miesiacu oznacza dla mnie że nie sprzedam tego przez następne conajmniej pół roku! Historii z nieuczciwymi kupujacymi mam na pęczki, kupują chodza w ubraniach po czym zwracają uszkodzone oczywiście korzystam z prawa obnizenia wartości zakupionego przedmiotu ale dość ze nie zarabiam musze takiej osobie jakas kwote zwracać to jeszcze zostaje z używanymi ubraniami których juz na sprzedaż nie wystawię bo sprzedaje tylko i wyłaznie odzież nowa wolną od wad. Kolejna plaga to Panie które nieakceptują tego ze już nie mieszczą sie w mniejszy rozmiar i mają pretensje do mnie że pisze L lub XL (podając dokładne wymiary)  a to napewno to rozmiar S bo one się w to nie mieszczą. Inne cwaniary kupują np odzież typowo świąteczną lub kreacje sylwestrowe i po danym świecie plaga zwrotów i pretensji. Brak komentarzy od zadowolonych klientów to kolejna plaga, bo sfrustrowane kobity nawet bezpodstawnie wystawią negatywa a te które zakupiły i są zadowolone nie wystawiają pozytywna więc odrazu mam problem ze smartem, 1 negatywna ocena i musze uzyskać conajmniej 30 pozytywnych to dla mnie juz wogole jest poronione, jestem szantażowana cwaniarami które za usunięcie negatywnej opinii oczekują korzyści gratisów ubrań itp. Naprawde dużo nauczyłam się o ludziach sprzedając na allegro, a klientela trafiła mi sie chyba najgorsza z najgorszych. Mało tego na zwrot pieniędzy kupującemu mamy 14 dni - jest to prawo które daje nam ustawa to ja sie pytam jakim prawem allegro w ocenie sprzedawcy za niedługo bedzie oceniało jak szybko zwracamy pieniądze? Gdzie to prowadzi ja sie pytam?

 

oznacz moderatorów

ORBITKA26
#9 Pomysłodawca#

nic dodać nic ująć

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@FashionRoomPl dokładaj do każdej przesyłki karteczkę z tekstem ustawy i dyrektywy do ustawy, że Kupujący może przymierzyć towar jak w sklepie w przymierzalni i że każde przekroczenie zapisów może być traktowane jako przekroczenie jej zapisów

 

masz pecha/szczęscie ale ustawę konsumencką pisano podając przykłady zachowań z twojej

branży

wręcz zachęcano do dużych zakupów i późniejszych zwrotów

oznacz moderatorów

FashionRoomPl
#9 Pomysłodawca#

Niestety taka karteczka byłaby chyba dla mnie gwoździem do trumny i spowosowałaby lawine negatywnych komentarzy, kobieca klientela jeśli chodzi o ubrania jest ekstremalnie roszczeniowa, czasem odpisując grzecznie i wyczerpująco na pytania lub zarzuty spotykam sie odrazu z agresywnym tonem ze strony kupującej 😕 Wyobrażam sobie co by było jakby taką kartkę znalazły w paczce... 

Ostatnio miałam 2 sytuacje, 1 klientka zakupiła towar który mi sie sprzedał w przeciągu jednego dnia i nocy ( aukcja dotyczyła kilku modeli i wszyscy rzucili sie na jeden konkretny ) logicznym jest ze nie siedze po nocach nie budze się co godzinę i nie sprawdzam czy jeszcze mam dostępny ten model, trafiła się klientka dla której już brakło danego modelu, na wiadomosci na allegro nie odpowiada, telefonu nie odbiera ( notoryczny problem ) więcc juz zaczełam pisać smsy, Pani zrezygnowała z zakupu natomiast pozostałe rzeczy prosiła by wysłać co też uczyniłam, nie dokonała ich zwrotu więcc chyba była zadowolona z tego co dostała. Otrzymałam od niej negatywna ocene na moje wielokrotne prośby o usunięcie komentarza przez który straciłam smarta odpisała mi " co ja z tego będe miała, dlaczego Pani ma miec lepiej niż ja", kilka dni później inna Pani zamówiła towar typowo świateczno - sylwestrowy, paczke otrzymala 23-12, ona po świętach i po sylwestrze nagle 1 stycznia ( 10 dni od otrzymania paczki ) pisze mi że to co wysłałam ma inne wymiary bo ona sie w to nie mieści, że zwrot to dla niej problem ze nie mam smarta ( o co miała pretensje do mnie ze sprzedaje bez smarta, chciałoby się rzec widziały gały co brały ) więc to dla niej koszty ze zwrotem i zachód że trzeba zwracać, kulturalnie poprosilam o odesłanie towaru wówczas pod kamera odpakuje towar i dokonam pomiarów i sie ustosunkuje do zarzutu. Idzie w zaparte.

To tyle apropo tego z jaką klientelą przyszło mi sie mierzyć 🙂 więc myslę ze te kartki zaognialy by tylko niepotrzebnie ich agresywne i roszczeniowe zapędy.

Abstrahując od tego po wprowadzeniu nowego ładu zwijam manatki jak tylko będę mogła, już jako sprzątaczka wiecej zarobie niż jako przedsiębiorca.

oznacz moderatorów

endryju1
#2 Obserwator#

Czyli chcesz powiedzieć że wystawiłaś na aukcji więcej produktów niż miałaś(skądś jest ten brak) i masz pretensje teraz za negatywa? Jasne, teksty "co będę z tego miała" są chamstwem najwyższych lotów, ale z drugiej strony negatyw trochę zasłużony. Na przyszłość nie wystawiaj czegoś czego nie masz.

oznacz moderatorów

FashionRoomPl
#9 Pomysłodawca#

Przeczytaj że zrozumieniem dopiero **piiip**ziel głupoty. Aukcja dotyczyła kilku kolorów dlatego było 100 szt nie 1 szt  w przeciągu nocy wszyscy rzucili się na 1 kolor więc brakło dla tej kobiety ale aukcja była nadal aktywna bo BYLY INNE KOLORY! 

oznacz moderatorów