anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

#zwroty

BEZPIECZNEZAMKI
#9 Pomysłodawca#

Witam

wiem, że temat wałkowany, ale różne opcje są i prawo się zmienia.

1. klient kupuje na FA produkt - musimy przyjąć zwrot czy nie?

dodam, że np. klient kupuję zamek do biura firmy, a nie wiertarkę którą wykorzystuję do pracy związanej z prowadzeniem działalności. - czy w takiej sytuacji , zakupu zamka do drzwi, klient /firma, może zwrócić produkt czy nie?

2. towar personalizowany, czy w każdej aukcji należy informować klienta o tym, że np. zamek może zwrócić ale zamówione do niego klucze ( wytworzone dla niego w momencie zamówienia już nie? ) 

czy gdzies można wpisać na stałe info , w przypadku zwrotu?

wczoraj spór z klientem, zamówił na FA, wkładkę plus dodatkowe klucze.

zwrócił wszystko. 

zrobiłam zwrot za wkładke , bez dodatkowych kluczy - i klient robi piekło, że w momencie zwrotu nie ma takiej onformacji, że domawianych dorabianych kluczy nie może zwrócić.

z pomocą przyszło ALlegro, które poinformowało klienta, że jako sprzedający nie mam obowiązku w ogóle przyjmować zwrotu, a jeśłi klient chce z powrotem swoje klucze to musi opłacić koszty przesyłki. 

ale wolałabym uniknąć w przyszłości takich bez sensownych sporów...

jak jest u Was?

dzięki:-) 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@BEZPIECZNEZAMKI będą takie problemy, to że dasz info w opisie czy w zwrotach i tak allegro udostępnia konsumentowi opcję zwrotu 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze będą kupujący którzy nie odczytają albo poszukają czegoś żeby zrobić zwrot, opis należy dać żeby się uchronić od reperkusjami Allegro. Jak prowadzi firmę to uważam że posiadał taką wiedzę na  temat zwrotu zakupu na FV,

oznacz moderatorów