[08.02] Pytasz i wiesz - One Fulfillment by Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy w cenie jest również opakowanie?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Karton, wypełnienia, zabezpieczenia i taśmy są w cenie opłaty podstawowej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
W paczce powinna być faktura, a ta powstaje w momencie nadania paczki - w jaki sposób następuje umieszczenie w paczce paragonu lub fv?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokument potwierdzający sprzedaż możesz wysłać w formie elektronicznej na adres email kupującego. Musisz o tym poinformować kupującego przed zakupem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy rozważają Państwo ułatwienie procesu tworzenia awiza. Mam na myśli przede wszystkim kwestię określenia dokładnie co będzie znajdować się w konkretnym kartonie oraz nalepienie na to specjalnej etykiety. Jest to dość uciążliwe w przypadku, gdy chcielibyśmy aby dostawę zrealizował bezpośrednio producent i ciężko z góry przewidzieć, co będzie w konkretnym kartonie, ile ich będzie i jeszcze dodatkowo producent musi nakleić etykiety, które my mu prześlemy. Czy nie rozważacie aby to ułatwić i po prostu w awizo określić co idzie do magazynu i w jakiej ilości wraz z numerem nadawczym?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pracujemy nad wieloma rozwiązaniami. W tej chwili nie stosujemy innego procesu. O zmianach będziemy informować na bieżąco.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy potrzebuję dodatkowych umów z przewoźnikami? Czy cennik dostaw będzie trzeba ustawiać jakoś inaczej w ofercie?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie podpisujesz dodatkowych umów z przewoźnikiami. Zakładając nowe konto One Fulfillment korzystasz z zdefiniowanych metod dostawy. To my odpowiadamy za ten proces.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy zamówienia w fullfilment są jakoś dodatkowo oznaczane? Czy w API również jest to widoczne?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówienia otrzymują specjalny status. Pozyskasz tą informację także w API.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy oferty wysyłane przez one fulfillment zyskują na trafności w listingu allegro?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Traktujemy wszystkie oferty na platformie w jednakowy sposób. Możemy jednak z cała pewnością powiedzieć, że dostawa zamówionego towaru z terminem dostarczenia w ten sam lub następnego dnia powoduje zwiększenie atrakcyjnosci oferty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Jeśli klient ma zakupić produkty od różnych dostawców, dzięki czemu koszty dostawy są dzielone to jest to możliwe tylko wtedy, gdy ten drugi sprzedawca też korzysta z usługi OneFulfilment?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak. Dokonując zakupu z podziałem kosztów dostawy kupujący wybiera oferty spośród wspólnego magazynu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy macie jakiś kalkulator do obliczania kosztów?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wkrótce udostępnimy narzędzie, które pozwoli Ci określić prognozowane ceny.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy w przypadku zwrotów towarów będzie sprawdzany ich stan techniczny? Np. elektronika, czy funkcjonuje poprawnie? Jeżeli będą uszkodzenia zewnętrzne to czy będą wysyłane fotografie do sprzedającego?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wciaż jesteśmy na początku działalności usługi One Fulfillment. W tej chwili wszystkie zwroty kupujący skieruje bezpośrednio do Ciebie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
[Pytanie z webinaru]
Czy jest możliwość, żeby magazynować u was produkty, które już są zapakowane, gotowe do wysyłki? Szary karton z kodem kreskowym
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, jeśli produkty spełniają nasze wymogi dotyczące kategorii, własciwości i rozmiaru.