Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze Pytasz i wiesz!
Eksperci Allegro Fulfillment - Martyna Menge-Jurska oraz Michał Kwietniewski będą odpowiadać na Wasze pytania w tym wątku.
@martyna_menge w Allegro pracuje od roku. Zajmuje się rozwojem i komercjalizacją usługi One Fulfillment by Allegro. Odpowiada m.in. za ofertę dla sprzedających i komunikację.
@mic-kwi od 15 lat w sprzedaży opartej na zasadzie win-win, prawie 10 lat w e-commerce, w działach Brand Zone, Automotive i Fulfillment Service. Jest związany z Allegro.pl od prawie 6 lat, pomaga Partnerom w zwiększeniu dochodów z wykorzystaniem narzędzi e-Commerce. Od początku aktywnie uczestniczy w budowaniu usługi One Fulfillment, gdzie na pierwszym miejscu stawia potrzeby Partnerów. Służbowo i prywatnie interesuje się nowymi technologiami. W domu tata na etat.
Poniżej znajdziecie zapis pytań zadanych podczas webinaru oraz odpowiedzi.
[Pytanie z webinaru]
Czy na koncie One Fullfilment będzie przyznawany status super sprzedawcy?
Uczestnictwo w One Fulfillment nie wyklucza dostępności programu Super Sprzedawca.
Tutaj link do regulaminu programu.
[Pytanie z webinaru]
Czy nieodebrane przesyłki mogą wracać do nas do biura i czy możemy (jeśli klient zechce) wysłać je na własną rękę? W jaki sposób są w takim przypadku zwracane środki do klientów - czy my to robimy, czy Allegro?
Nieodebrane przesyłki wracają do nadawcy czyli Magazynu Allegro. Możecie zrealizować zamówienie w takim przypadku ze swojego magazynu, zgodnie z wolą kupującego.
[Pytanie z webinaru]
Jaka jest gwarancja dostawy na drugi dzień? Bo wiemy że z dostawami różnie to bywa.
To nasza obietnica. Zrobimy wszystko, żeby nie było “różnie” 😊
[Pytanie z webinaru]
Co w sytuacji gdy przesyłka nie zostanie dostarczona w deklarowanym czasie?
To zależy co będzie tego przyczyną. Jeśli przesyłka do kupującego zostanie uszkodzona lub zagubiona to zwrócimy pieniądze.
[Pytanie z webinaru]
Co z przesyłkami za pobraniem jak obciążyć kupującego za koszty przesyłki za pobraniem jeżeli nie odbierze przesyłki? Jak Allegro może pomóc sprzedającym w odzyskaniu kosztów wysyłki ?
Przez One Fulfillment nie ma możliwości wysyłki zamówień za pobraniem.
[Pytanie z webinaru]
Jak wygląda procedura i system dostarczenia produktów do Allegro oraz dotowarowanie?
Skontaktuj się z nami przez onefulfillment@allegro.pl. Przydzielimy Ci opiekuna, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez cały proces.
[Pytanie z webinaru]
Wiemy, że do końca czerwca zwroty będą obsługiwane przez nas. Czy po tym terminie nadal możemy obsługiwać zwroty we własnym zakresie? Jeśli nie to prosimy o więcej informacji dot. obsługi zwrotów przez Allegro.
Pracujemy nad rozwiązaniem, które będzie dla Was najlepsze. Szczegóły podamy wkrótce.
[Pytanie z webinaru]
Jakie produkty nie będą mogły być obsługiwane przez Allegro One Fulfillment?
Główne kryterium to rozmiar, waga, objętość produktu. Restrykcje obejmują głównie towary z oznaczeniami ADR/HAZMAT.
[Pytanie z webinaru]
Fulfillment i jakość obsługi - jako sprzedawca Allegro ma kiepskie oceny, miałem też okazję kupić od tego sprzedawcy i były problemy - m.in. pomylony towar. Boje się powierzyć takiemu podmiotowi wysyłkę towarów, ryzykuję bowiem utratę dobrej opinii.
Niedawno zakończyliśmy etap pilotażowy, w którym testowaliśmy różne scenariusze. W obecnej fazie wszyscy nasi Partnerzy są zadowoleni, a kupujący zostawiają pozytywne komentarze.
[Pytanie z webinaru]
Czy można tylko niektóre produkty z konta dodać do tej usługi czy musi być całe konto? Jeśli będzie zakup produktu z Fullfilment i produktu bez, jak to będzie wysyłane i realizowane?
Poprzez konto One Fulfillment obsłużymy tylko te produkty, które dostarczysz do naszego magazynu.