Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziękujemy za udział w webinarze z serii Pytasz i wiesz!
Na pytania dotyczące Allegro Lokalnie odpowiedzą eksperci - Paulina Pietrzak i Jakub Kontek.
@paulina_p_alle Business Product Manager w Allegro Lokalnie. Pasjonatka e-commerce i nowych mediów. Doświadczona ekspertka z 9 letnim doświadczeniem w tworzeniu produktów i rozwiązań odpowiadających na potrzeby klientów. Obecnie rozwija Allegro Lokalnie budując najlepsze miejsce dla sprzedaży przedmiotów z drugiej ręki.
@jakub_kontek produktowiec, zwinne rozwijający produkty w branży IT oraz e-commerce. W Allegro Lokalnie wspiera rozwój obszaru zakupów i transakcji.
W tym wątku znajdziecie zapis wszystkich pytań i odpowiedzi jakie pojawią się podczas webinaru, dzięki temu zawsze będą pod ręką! Dostaliśmy od Was dużo pytań, będziemy je udostępniać stopniowo, dlatego poprosimy o cierpliwość.
Zachęcamy do wystawienia większej liczby ogłoszeń, tak żeby kupujący mógł w ramach jednej transakcji kupić kilka rzeczy. Dodatkowo teraz na Allegro Lokalnie trwa promocja na darmowe dostawy Smart!, dzięki którym kupujący nie zapłaci za dostawę do paczkomatu.
[Pytanie z webinaru]
Nie każdy może zainstalować aplikację na telefonie...
Prosimy o więcej szczegółów. Aplikacja Lokalnie jest dostępna w Google Play i AppStore. Na ten moment nie planujemy udostępnienia jej w Huawei AppGallery.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego w aplikacji nie są widoczne ogłoszenia z Allegro?
Aplikacja Allegro Lokalnie dedykowana jest wyłącznie do kupowania i sprzedawania na Allegro Lokalnie, dlatego widoczne są w niej jedynie ogłoszenia z Lokalnie.
[Pytanie z webinaru]
U mnie Allegro Lokalnie chodzi o wiele wolniej na telefonie niż Allegro Normalne, inny silnik?
Dziękujemy za spostrzeżenie. Cały czas usprawniamy naszą aplikację, w tym pracujemy nad szybkością ładowania się poszczególnych ekranów.
[Pytanie z webinaru]
Czy będzie umożliwiony wydruk etykiet w formacie A6, aby łatwiej drukować je na drukarce etykiet?
Dziękujemy za ciekawy pomysł. Na razie nie planujemy takiej zmiany.
[Pytanie z webinaru]
Jak można zrobić żeby w ogłoszeniu był koszyk?
Na Allegro Lokalnie nie ma zakupów koszykowych takich jak na głównej platformie allegro.pl. Oznacza to, że kupujący nie może w ramach jednej transakcji kupić kilku przedmiotów od różnych sprzedających. Natomiast może kupić kilka rzeczy od jednego sprzedającego. Podpowiadamy takie rozwiązanie kupującemu zarówno na stronie oferty, jak i w procesie zakupowym.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest szansa, że w przyszłości wysyłka będzie możliwa bez generowania papierowej etykiety, przy zachowaniu niższych kosztów?
Dziękujemy za sugestię. Na ten moment nie planujemy wdrożenia takiego rozwiązania.
inPost ma taką opcję, aby wysyłać bez etykiety, tylko z kodem nadania, więc może warto się z nimi dogadać? Konkurencja już to ma i jest to o wiele wygodniejsze dla sprzedającego, szczególnie, gdy drukarka się zepsuje w najmniej oczekiwanym momencie 🙂
[Pytanie z webinaru]
Czy mając konto firmowe i wystawiając na Allegro Lokalnie jest opcja, że będzie działał Smart "pełną parą" jak na Allegro?
Na ten moment nie planujemy takiego rozwiązania.
[Pytanie z webinaru]
Dlaczego na Allegro Lokalnie są limity ilości wystawianych ofert (w motoryzacji to tylko 10 ofert)?
Od września zostanie podniesiony limit aktywnych ogłoszeń - z 200 w całym serwisie do 200 w danej kategorii. Na razie nie planujemy zmieniać limitów w kategorii motoryzacja.