Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym wątku po webinarach z serii Pytasz i wiesz - pierwsze kroki na Allegro, znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi jakie pojawiły się podczas spotkania.
Na Wasze pytania odpowiedzą:
Ania @KwiatkowaPani to szkoleniowiec z pasji, organizator z doświadczenia, inżynier z wykształcenia. Obecnie w Allegro zajmuje się organizacją i prowadzeniem szkoleń, których celem jest wzmocnienie sprzedaży i dostarczenie przedsiębiorcom praktycznej wiedzy na temat prowadzenia biznesu internetowego.
Marta @martaowczarzak w Allegro od 5 lat wspiera sprzedających i angażuje się w tematy związane z prowadzeniem sprzedaży na Allegro. Obecnie dba o jakość i rozwój doradców, którzy codziennie pomagają sprzedającym na każdym etapie sprzedaży. Prowadzi szkolenia on-line, na których przekazuje praktyczną wiedzę dotyczącą rozwoju biznesu na Allegro.
Joanna @j_puslednik w Allegro od ponad 4 lat wspiera Sprzedających w tematyce pozakupowej, w szczególności w obszarze dyskusji, komentarzy oraz praw konsumenta. Obecnie pracuje w Zespole dbającym o jakość i rozwój Doradców, którzy codziennie odpowiadają na pytania Sprzedających, m.in. przygotowuje materiały edukacyjne, prowadzi szkolenia, analizuje wyniki oraz uczestniczy w tworzeniu i usprawnianiu procesów, dbając przy tym o naszych Sprzedających.
Olga @olga_stawska na co dzień pomaga polskim i zagranicznym sprzedawcom w pierwszych krokach na Allegro. Wspiera ich w procesie rejestracji konta firmowego, konfiguracji ustawień sprzedaży oraz wystawianiu ofert. Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, aby ułatwiać start sprzedającym na naszej platformie. Osiągane przez nich sukcesy są dla niej źródłem wielkiej satysfakcji.
Asia @joanna_soldynska w Allegro już prawie 4 lata. Na co dzień pomaga stawiać pierwsze kroki na Allegro nowym Sprzedającym (po polsku, angielsku i niemiecku).
Marta @Blacky_87 jest ekspertką w dziedzinie komunikacji cyfrowej i automatyzacji marketingu. W Allegro odpowiada za obszar promocji metod dostaw w dziale Delivery Experience. Poza pracą zajmuje się działalnością społeczną w obszarze technologii obywatelskich, ograniczenia wytwarzania odpadów i zrównoważonego transportu.
Mateusz @m_janikowski pracuje Allegro od 2022 roku. Wcześniej, przez blisko 8 lat tworzył i wdrażał strategie sprzedażowe na platformie Allegro dla kluczowych Sprzedających. Współpracował również ze sklepami ze strefy marek Allegro, pomagając im we wdrożeniu na platformę. Aktualnie zajmuje się współpracą ze sprzedającymi w zakresie szybkich i wygodnych metod dostaw Allegro One i rozwoju ich biznesu. Odpowiada za sprzedaż metody Allegro One na Allegro.
Sławek @s_smietanski pracuje w Allegro od ponad 2 lat, obecnie jako Partner Support Specialist. Na co dzień zajmuje się kluczową obsługą Partnerów VIP, których wspiera w sprzedaży na Allegro. Odpowie na Wasze pytania na temat opłat oraz zwrotów prowizji w naszym serwisie.
Romana @r_anisimow z zespołu Jakości oferty, która zajmuje się weryfikacją ofert pod kątem naruszeń regulaminowych. Czuwa nad kluczowymi elementami oferty takimi jak zdjęcia, opis oraz parametry. Dba o eliminowanie niedozwolonych przedmiotów z serwisu. Rozwieje Wasze wątpliwości dotyczące głównych elementów oferty oraz zasad dotyczących sprzedaży poszczególnych przedmiotów.
Aleksandra @a_czajkowsk jest prawniczką z kilkuletnim doświadczeniem, która od ponad 2 lat pracuje w Allegro jako specjalistka ds. jakości oferty i prawa konsumenckiego. Dba o poprawność i jakość ofert wystawianych na Allegro oraz ich zgodność z regulaminem serwisu i obowiązującym prawem.
@k_owczarek1 w Allegro pracuje od 6 lat, z czego 3 lata wspierała sprzedawców w tematach związanych z wystawianiem ofert, logistyką, jakością sprzedaży, obsługą zamówień i narzędzi dostępnych w serwisie. Obecnie zajmuje się obszarami związanymi z Katalogiem produktów Allegro (produktyzacją) oraz parametryzacją.
Zachęcam do udziału w webinarach i zadawania pytań naszym Ekspertom!
Jeśli masz ustawiony zwrot na terenie Polski, Allegro pokrywa koszt zwrotu za kupującego w ramach Smart!
[Pytanie z webinaru]
Jak wprowadzić jako sprzedający opcję SMART dla kupujących, czy /ile nas to kosztuje?
Wystarczy, że spełnisz wszystkie warunki, a Smart! pojawi się przy Twoich ofertach w ciągu maksymalnie 24h. Jeśli masz konto firmowe i realizujesz wysyłkę z Polski:
1/ zdobądź 5 unikalnych ocen i utrzymuj procent poleceń na poziomie 98% lub zostań Super sprzedawcą lub utrzymuj jakość sprzedaży na poziomie Neutralnym lub wyższym (warunek dotyczący jakości sprzedaży to promocja, która obowiązuje do 11 lutego 2024)
2/ udostępnij warunki zwrotów w ofercie
3/ udostępnij w swoich ofertach:
Szczegółowe informacje zamieściliśmy w artykule.
Jeśli chodzi o koszty przesyłek, Allegro pokrywa część tych kosztów. Wysokość kosztu, jaki Ty płacisz za wysyłkę, zależy od wartości zamówienia i metody dostawy. Dokładne stawki możesz sprawdzić w artykule.
[Pytanie z webinaru]
Jak zmienić cenę dostawy w ofercie?
Koszty przesyłki określasz podczas tworzenia cennika dostaw - tam też możesz je zmienić. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki Ustawienia dostawy, znajdziesz cennik, który Cię interesuje i klikniesz [zmień].
Możesz utworzyć więcej cenników i przypisywać je do wybranych ofert w zakładce Mój asortyment. Wystarczy, że zaznaczysz wybrane oferty na liście i skorzystasz z grupowej edycji (zielony pasek na dole strony, opcja: Edytuj > Cennik dostaw).
Zachęcam do zapoznania się z artykułem.
[Pytanie z webinaru]
Czy jest jakieś ograniczenie w ilości sprzedawanych produktów w ramach abonamentu, czy abonament jest za jakieś dodatkowe usługi?
W Abonamencie nie ma ograniczenia co do ilości sprzedawanych produktów.
Jak wykupisz Abonament, udostępnimy Ci funkcjonalności, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą na Allegro. Są to między innymi: Allegro Analytics, Twój Sklep, banery na liście ofert, serie produktowe czy tagi ofertowe. Jeśli będziesz korzystać z Abonamentu, nie będziemy Ci naliczać jednostkowej opłaty transakcyjnej.
Wszystkie opcje w Abonamencie opisaliśmy w artykule.
[Pytanie z webinaru]
Czy w ramach abonamentu podstawowego nie płacę już więcej prowizji na korzystanie platformy?
Jeśli korzystasz z Abonamentu, nadal obowiązuje Cię prowizja od sprzedaży, zgodnie z cennikiem. Jednak nie będziemy Ci naliczać jednostkowej opłaty transakcyjnej.
[Pytanie z webinaru]
Czy można łączyć produkty w zestawy i je dodatkowo rabatować np. kupując produkt A i produkt B klient otrzymuje rabat lub stosować rabaty przy większej ilości niż 1 szt. np. dodatkowy rabat np. 10% przy zakupie 2 szt., lub więcej?