anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[28.06] Pytasz i wiesz - zasady zwrotów na Allegro

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

W tym wątku po kolejnym webinarze z serii Pytasz i wiesz, znajdziecie zapis pytań i odpowiedzi dotyczących zwrotów na Allegro. 

Dziękujemy za udział w webinarze!

Na Wasze pytania odpowiadały:

la_nika_0-1686671227706.jpeg

@k_stasiuk  która pracuje w Allegro ponad 4 lata. Na co dzień wspiera naszych sprzedających w rozwoju na Allegro i Allegro Lokalnie. Pomaga w rozwiązywaniu spraw pozakupowych, m.in. w dyskusjach czy komentarzach. Wyjaśnia naszym partnerom, jakie są ich prawa, ale też i obowiązki wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.

la_nika_1-1686671330045.jpeg

@j_puslednik  która w Allegro od ponad 4 lat wspiera Sprzedających w tematyce pozakupowej, w szczególności w obszarze dyskusji, komentarzy oraz praw konsumenta. Obecnie pracuje w Zespole dbającym o jakość i rozwój Doradców, którzy codziennie odpowiadają na pytania Sprzedających, m.in. przygotowuje materiały edukacyjne, prowadzi szkolenia, analizuje wyniki oraz uczestniczy w tworzeniu i usprawnianiu procesów, dbając przy tym o naszych Sprzedających.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

j_puslednik
Ekspert Allegro

Nie planujemy wprowadzenia takich zmian. Jednym z kluczowych warunków Smarta, który wpływa na jego popularność, jest właśnie możliwość darmowego zwrotu. Wiemy, że kupujący decydują się na zakup w ofertach ze Smartem nawet 2,5 raza częściej, niż pozostałych.
Nie znamy powodu rezygnacji klienta i nie możemy jednoznacznie stwierdzić, że była spowodowana chęcią skorzystania z darmowej dostawy.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Co w definicji Allegro jest produktem higienicznym – jak powinna być zabezpieczona bielizna, aby ją uznać za produkt higieniczny niepodlegający zwrotowi?

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

j_puslednik
Ekspert Allegro

W przypadku ograniczenia odstąpienia od umowy dla produktów higienicznych kluczowe jest zapieczętowane opakowanie. Aby takie ograniczenie było skuteczne, produkt powinien być zapakowany w taki sposób, który umożliwi Ci weryfikację, czy opakowanie zostało naruszone przez klienta.

Przykładami produktów higienicznych będą np.: szczoteczki do zębów, soczewki kontaktowe, czy smoczki dla niemowląt.

Warunkiem odmowy przyjęcia zwrotu jest naruszone opakowanie. Jeśli klient odeśle produkt w nienaruszonym stanie, to zwrot powinien zostać przyjęty.

j_puslednik_0-1689227138063.png

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Jeżeli klient odsyła zwrot na błędny adres kto powinien ponieść koszty przekazania towaru na prawidłowy adres?

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

j_puslednik
Ekspert Allegro

Jeśli kupujący pomylił adres, to on powinien ponieść koszt ponownej wysyłki. Jeżeli jednak to adres w zakładce Zwroty był nieprawidłowy, to Ty ponosisz koszty ponownego odesłania produktu.

oznacz moderatorów