anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[19.06.2023] "Ups, mamy problem! Błąd jest po naszej stronie. Daj nam chwilę"

MAMY ROZWIĄZANIE!
ravenone
#1 Nowicjusz#

Cały czas mam komunikat:

Ups..., mamy problem!

Błąd jest po naszej stronie. Daj nam chwilę.

 

 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34
totonski
#7 Wielbiciel#

Mam to samo, błąd allegro

oznacz moderatorów
kryyeth
#1 Nowicjusz#

To samo u mnie. Nie mam dostępnej opcji generowania etykiety przez ten komunikat.

oznacz moderatorów
Client:102329836
#1 Nowicjusz#

U mnie także występuje ten błąd.

oznacz moderatorów
czarnulka_89_3
#7 Wielbiciel#

U mnie widnieje ten sam problem . Wiadomo czy bedzie można w dniu dzisiejszym wygenerować etykiety?

oznacz moderatorów
danol777
#7 Wielbiciel#

Ups..., mamy problem!

Błąd jest po naszej stronie. Daj nam chwilę
u mnie to samo
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ravenone @totonski @kryyeth @Client:102329836 @czarnulka_89_3 czy problem dotyczy Allegro Lokalnie?

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
adamerso
#8 Zapaleniec#

Ja osobiście sprzedaję okazjonalnie, ale u mnie ten sam błąd - dodam, że problem dotyczy tylko sprzedaży poprzez serwis allegro lokalnie, na "dużym" allegro etykiety importują się do inpost poprawnie.

 

A cała sytuacja ma miejsce zapewne po nieudanej akcji serwisowej


Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych zaplanowane zostały prace serwisowe. Przerwa serwisowa rozpocznie się w najbliższą niedzielę 18.06.2023 r. o godzinie 18:00 i zakończy w poniedziałek 19.06.2023 r. o godzinie 03:00. Prace potrwają 9 godzin.

 


źródło: https://www.sendit.pl/aktualnosci/przerwa-serwisowa-inpost-18-19-czerwca

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ravenone @adamerso @danol777 @czarnulka_89_3 @Client:102329836 @totonski @kryyeth proszę was o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki. To powinno wystarczyć do rozwiązania problemu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Syriusz69
#7 Wielbiciel#

Witam. Sprzedałem przedmiot przez allegro lokalne. Nie mogę nadać paczki. Nie mogę stworzyć etykiety

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Syriusz69 Tylko paczkomat InPostu:https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...  kupujacy opłacił zakup? resztę samodzielnie wysyłasz.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Syriusz69 @Chyba jest jakiś problem techniczny z generacja etykiet. Może to przez przerwę techniczną w InPost w ten weekend

oznacz moderatorów
Client:48095176
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj nie mogę wygenerować etykietę. Pierwszy raz taki problem. Piszy Ups, problem po stronie

oznacz moderatorów
Juwo59
#7 Wielbiciel#

brak możliwości wydrukowania etykiety, komunikat ups.. problem jest po naszej stornie
problem dotyczy płatności Nr płatności: 38b8755d-af6e-4cf1-8fb0-13e7914f32c2 numer klienta 

87735309

oznacz moderatorów
Aksi
#7 Wielbiciel#

Nie można wygenerować etykiety do paczkomatu. W górnej części ekranu jest komunikat: 

Nie udało nam się pobrać danych o Twoich przesyłkach, wróć do nas później.

 

A poniżej Ups, mamy problem! Błąd jest po naszej stronie daj nam chwilę

 

Wiadomo coś na ten temat?

oznacz moderatorów
Client:59437588
#7 Wielbiciel#

Mam problem z wygenerowaniem etykiety inpost na allegro lokalnie, widnieje taki komunikat Ups..., maIMG_7599.jpeg

oznacz moderatorów
DJ_Remo
#7 Wielbiciel#

Też mam ten problem od wczoraj

oznacz moderatorów
mountain2000
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś z Allegro wreszcie coś z tym zrobi? 

oznacz moderatorów
don_camillo_89
#7 Wielbiciel#

Identyczny problem u mnie od wczorajszego popołudnia.

oznacz moderatorów
Slodkie-Fantazje
#7 Wielbiciel#

Też mam 

oznacz moderatorów