anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Adres e-mail - nadanie w paczkomacie

MAMY ROZWIĄZANIE!
bluueberry
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, od niedawna zmieniła się polityka nadawania paczek bezpośrednio w paczkomacie. Wypełniając dane przez aplikację w telefonie, potrzebuję adresu e-mail kupującego, jednak nigdzie nie mogę go znaleźć, ani na profilu, ani w zamówieniach. Jest jedynie numer telefonu. Co zrobić w takiej sytuacji? Może ktoś się orientuje, gdzie widoczny jest adres e-mailowy użytkownika? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Knowhere
#21 Demiurg#

@bluueberry Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ pod każdym zamówieniem, po kliknięciu w "kopiuj e-mail".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
bluueberry
#7 Wielbiciel#

Ale wtedy wyświetla się jakiś dziwny, długi adres allegromail, a nie osobisty użytkownika, który używa w paczkomacie..

oznacz moderatorów
bluueberry
#7 Wielbiciel#

Czyli jeśli wpiszę ten adres w danych potrzebnych do odbioru przesyłki, to kupujący nie będzie miał problemów z otworzeniem skrzynki w paczkomacie? Bo tylko tego się obawiam. 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@bluueberry Nie będzie miał. Skrytkę otwiera nr telefonu + kod odbioru, albo kod QR (ew. można ją też otworzyć zdalnie).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
bluueberry
#7 Wielbiciel#

Ok, bardzo dziękuję za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@bluueberry mail jest w razie co jako drugie powiadomienie 🙂  maile dojdą do kupującego tyle że przez serwery allegro 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów