Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od niedawna zmieniła się polityka nadawania paczek bezpośrednio w paczkomacie. Wypełniając dane przez aplikację w telefonie, potrzebuję adresu e-mail kupującego, jednak nigdzie nie mogę go znaleźć, ani na profilu, ani w zamówieniach. Jest jedynie numer telefonu. Co zrobić w takiej sytuacji? Może ktoś się orientuje, gdzie widoczny jest adres e-mailowy użytkownika?
@bluueberry Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ pod każdym zamówieniem, po kliknięciu w "kopiuj e-mail".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ale wtedy wyświetla się jakiś dziwny, długi adres allegromail, a nie osobisty użytkownika, który używa w paczkomacie..
@bluueberry No i taki właśnie ma być, mejle na allegro są maskowane.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Czyli jeśli wpiszę ten adres w danych potrzebnych do odbioru przesyłki, to kupujący nie będzie miał problemów z otworzeniem skrzynki w paczkomacie? Bo tylko tego się obawiam.
@bluueberry Nie będzie miał. Skrytkę otwiera nr telefonu + kod odbioru, albo kod QR (ew. można ją też otworzyć zdalnie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ok, bardzo dziękuję za pomoc 🙂
@bluueberry mail jest w razie co jako drugie powiadomienie 🙂 maile dojdą do kupującego tyle że przez serwery allegro 🙂