Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry, niedawno zmieniłam sobie ustawienia wypłat z automatycznego na żądanie i od tego momentu zdaje się przy większej kwocie tak myślę (a może to zbieg okoliczności) payu zażądało potwierdzenia danych, wysłałam dane i dokument i mam informacje,że są weryfikowane 3 dni robocze, albo nawet i szybciej, to już minęły dwa dni, a zablokowane mam prawie 700 zl, dla mnie to jest trochę nieuczciwa praktyka i obracanie pięniędzmi...a zrobiłam tak, żeby mieć ewentualne środki na jakieś zwroty jakby się zdarzyły, no bo też nie można wypłacić częsci pieniedzy tylko wszystko...
czytałam też że dzieje się tak przy większych sprzedażach z których ludzie żyją to już w ogóle hit, że tak bez ostrzeżenia, obok jest też panel jakoby wypłaty z przelewu bezpośrednio na konto nie były zablokowane, ale tego się nie da chyba ustawić, za to rozliczam tak przecież każdą transakcje z której mam jakieś obciążenia z tytułu przesyłki czy opłaty od sprzedaży, ale teraz już się też nie spieszę.
DO rzeczy - troszkę z frustracją, bo cenię sobie allegrolokalnie i do tej pory zachwalałam tę platformę i nie widziałam większych minusów, ale to zdecydowanie trochę mnie zniechęciło, na szczęście na razie nie macie według mnie konkurencji.
będę wdzięczna za przyspieszenie weryfikacji przez moderatora lub moderatorkę forum - z góry pięknie dziękuję za pomoc, bo te pieniądze są mi potrzebne do funkcjonowania plus nie będę miała potem z czego regulować opłat z innych sprzedaży, a robię to z reguły od ręki i allegro nie proszę o potwierdzenie tożsamości... 😉
@Client:43591195 Przykro mi, jako moderatorka nie mam możliwości przyśpieszenia procesu weryfikacji. 😔 Czas weryfikacji PayU może potrwać do 3 dni roboczych, dlatego jeżeli ten czas minął to proszę skontaktuj się z nami przez ten formularz.
Sugerowałam się pomocą moderatorów ponieważ na tym wątku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/blokada-wyp%C5%82at-przelewy-24/td-p/46350... moderatorzy się zaangażowali w rozwiązanie tego samego problemu....
Zaproponowany formularz defaultowo mi sugeruje problem z konkretnym zakupem, a nie z wypłatą środków, ale wysłałam takie zapytanie przez niego wybrałam wysyłkę mailową, dodałam screeny, jak to nie zdziała zamierzam dzwonić przez infolinię, chyba,że jednak jest jakaś możliwość pomocy przez kogoś z forum. To dalej będę wdzięczna za taką.
@Client:43591195 wątek, który przytaczasz pochodzi sprzed 2 lat i dotyczył czegoś innego.
Tutaj tak jak Sandra napisała, nie możemy przyspieszyć procesu, ponieważ konieczny jest kontakt z operatorem, a to mogą zrobić Doradcy. Sprawdziłam, Twoja wiadomość dotarła do odpowidniego zespołu i muszę poproszę Cię o cierpliwość. Wiadomość otrzymasz w sprawie nr 46197575.
Dziękuję serdecznie za odpowiedź, faktycznie trochę czasu minęło natomiast chodziło osobom generalnie o zablokowanie środków niejako bez uprzedzenia. Pewnie jest to wszystko w regulaminach itd. ale zawsze jest to zaskoczenie, bo realizacja sprzedaży się odbywa, a potem jest kłopot...
generalnie udało się temat załatwić, nie wiem co miało na to wpływ czy wysyłka oświadczenia i mail z informacją, że blokują środki czy formularz wsparcia zespołu allegro, ale środki już odblokowane. Mogę tylko dodać, że payu może kogoś przyblokować twierdząc,że jest na liście pep więc trzeba dosłać odpowiednie oświadczenie.
Miłego dnia