Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wstrzymano mi wypłaty przelewy 24 pomimo przesłania wymaganych dokumentów.
Poproszono mi o przesłanie opcjonalnych dokumentów i nic...
Proszę o natychmiastowe odblokowanie!
Wołaj: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MYRIVER Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Dziękuję
@MYRIVER Dostałam potwierdzenie, że wysłaliśmy do Ciebie wczoraj wiadomość mailową w tej sprawie (nr 27544059).
Witam.
Od kilku dni mam ten sam problem. Moje pieniądze zamiast zarabiać dla mnie na moim koncie, leżakują u Was. Zero informacji co się stało i dla czego tak jest. Jestem na Allegro od kilkunastu lat i pierwszy raz mam taki numer. Mam nadzieję że nie jest to związane ze zwiększoną moją aktywnością na AG?
Niestety jeszcze trochę poczekacie, mnie męczyli ponad tydzień.
Jak czytam to niektórzy od dwóch tygodni mają zablokowane konta, problem ciągnie się od kilku miesięcy, a allegro nic z tym nie robi.
Ważniejsze jest ciągłe podnoszenie prowizji.
To jest przywłaszczenie pieniędzy, jeśli nie ma podstaw to jest to przestępstwo.
To weryfikuje operator płatności, tak tłumaczy Allegro.
Coś mi się wydaje że to się nie zmieni wcześniej aż wstrzymamy wysyłki towarów do czasu otrzymania należności. Na razie wysłałam do wszystkich którzy kupowali od 5.11. do dziś informację że ze względu na wstrzymanie wypłaty należności przez Allegro wysłanie zakupionych przedmiotów będzie opóźnione do czasu tej należności otrzymania. O termin odblokowania wypłat niech pytają Allegro. Podobnie z ewentualnym zwrotem wpłaconej należności gdyby ktoś chciał zrezygnować.
Puk, puk. Czekamy na informację! Ja na razie wstrzymałam realizację.
@cztery_bez_atu PayU przeprowadza reweryfikację danych do wypłat z Twojego konta.
Operator jest zobowiązany do posiadania aktualnych danych i dokumentów, dlatego regularnie przeprowadza reweryfikację. Reweryfikacja polega na zaktualizowaniu danych i dokumentów sprzedających. Odbywa się ona średnio co 3-5 lat.
Prześlih wymagane dokumenty przez zakładkę.
Dzień dobry, PayU to akurat mam cały czas odblokowane, problem dotyczy przelewy24.
Przesyłałam dokument opcjonalny kilka dni temu przez formularz i wczoraj dodatkowo przez zakładkę, którą naprawiono. Wcześniej przez nią tego dokumentu nie mogłam wrzucić i dalej nic...
Pieniądze są przetrzymywane bezpodstawnie.
Czemu o takich sprawach nie jesteśmy informowani z wyprzedzeniem. ?
Witam.
A czy były jakiekolwiek problemy związane z wypłatami? Ktoś, coś sygnalizował że nie otrzymał? Nic mi o tym nie wiadomo. To raz. Dwa. Czy my jako sprzedający i odbiorcy wpłaconych przez kupujących należności przed zapłatą za usługę Allegro również możemy wymagać reweryfikacji danych od Allegro żądając najróżniejszych dokumentów, najlepiej od czasu zarejestrowania spółki?
A na poważnie, cytuję: Prześlij wymagane dokumenty przez zakładkę. koniec cytatu. Wymagane, to znaczy jakie?
Jeżeli kto coś wymaga to nie powinien przypadkiem osoby zainteresowanej o tym poinformować a nie stawiać przed faktem dokonanym? Przecież to jest do załatwienia zupełnie bezstresowo.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak w tytule. Bez żadnego powiadomienia ani informacji zostały zablokowane środki na koncie z powodu konieczności przeprowadzenia " reweryfikacji ". Dobra. Odszukałam odpowiednią zakładkę, i wysłałam skan DO zgodnie z sugestią.
Dzie? dobry,
Jako ?e PayU zgodnie z obowi?zuj?cym prawem jest „instytucj? obowi?zan?” jeste?my zobligowani do identyfikacji klienta i weryfikacji jego to?samo?ci, dlatego zwracamy si? z pro?b? o przes?anie dowodu osobistego p. xxxxxxxxxxxxxxxxx, b?d? usuni?cie jej danych z serwisu Allegro.
Prosimy o przes?anie wymaganych dokumentów w odpowiedzi zwrotnej.
p.xxxxxxxxxxxxx to mój partner z którym jestem w nieformalnym związku i faktycznie był podany w kilku zakładkach a poza tym również sprzedawał kiedyś na Allegro. Aktualnie od ponad roku nic nie sprzedaje.
Po wprowadzeniu zmian zgodnie z sugestią chciałam zwrotnie wysłać stosowną informację i....
Twoja wiadomość nie została dostarczona. Serwer pocztowy odbiorcy Twojej wiadomości odmówił jej przyjęcia. Będziemy ponawiać próbę jej dostarczenia. Jeżeli wiadomość ostatecznie nie zostanie dostarczona do odbiorcy, poinformujemy Cię o tym w kolejnej wiadomości. <allegro@payu.pl>: host payu-pl.mail.protection.outlook.com[104.47.14.36] said: 451 4.7.500 Server busy. Please try again later from [213.180.142.33]. (S77719) [VI1EUR04FT051.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to end of DATA command)
I I co mam z tym zrobić?
Teraz już zaczynam rozumieć czemu to wszystko tak długo trwa. Czyżby chodziło o to co zawsze?
W W moim przypadku jest to kilkaset złotych, ale są nie wątpię że są ludzie którzy mogą mieć zamrożone po kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy.
Przytrzymanie kilkuset takich kwot przez tydzień albo i dłużej .......resztę każdy może " dośpiewać " sobie sam.
Puk, puk. Przypominam się nieśmiało gdyż blokada środków trwa dopiero 6 dni. Ile to jeszcze może potrwać?
@cztery_bez_atu dziękuję za cierpliwość!
Otrzymaliśmy odpowiedź, że możliwość załączenia dokumentu powinna się pojawić w zakładce Ustawienia wypłat. Komunikat na temat konieczności przeprowadzenie reweryfikacji powinien być również tam widoczny.
W sekcji PayU (proszę zjechać trochę niżej na stronie) powinien być widoczny komunikat po lewej stronie o treści:
“Potwierdź swoją tożsamość.- Zgodnie z prawem PayU może prosić o dokument tożsamości, wstrzymując wypłatę środków do czasu jego weryfikacji.
Możesz przejść do PayU, aby przesłać dodatkowe dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość." oraz przycisk "Przejdź do PayU".
Kliknij proszę "przejdź do PayU" i prześlij dokument tożsamości.
Jeśli nie widzisz takiego komunikatu w pierwszej kolejności proszę wyczyścić pliki cookies i dane przeglądarki. Jeśli to nie pomoże proszę skorzystać z innej przeglądarki, a ostatecznie z trybu incognito.
Pisałaś, że przesłałaś już dowód osobisty, czy były to w części operatora PayU czy Przelewy24?
Ale jak napisałam wcześniej ja to już wysłałam czego dowodem jest otrzymanie odpowiedzi. Chciała bym się dowiedzieć co jest przyczyną że blokada jest nadal utrzymywana. Na informację zwrotną z mojego adresu nie odpowiadają, lub serwer odrzuca wiadomości, więc nie mam jak uzyskać informacji. A wystarczyło by jednoznacznie podać warunki i termin i wtedy pozostało by cierpliwie czekać.
Nie mam przelewów. Sprawa dotyczy PAYu