Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam ponad 300 aukcji na prywatnym koncie allegro, założyłem drugie konto firmowe na który chcę przenieść wszystkie aukcję i dalej budować tam swoją historię sprzedażową. W jaki sposób można pobrać CSV swoich aktualnych aukcji po odcięciu API dla kont prywatnych?
Dodam iż nie chcę zmieniać swojego konta prywatnego na firmowe (na tym koncie ze wszystkimi aukcjami).
Z góry dziękuję za pomoc.
@SobikMoto Możesz pobrać jedynie plik w formacie XLSM. Zrobisz to w tej zakładce.
Gdzie jest przycisk odpowiedzialny za pobranie? Nie mogę go znaleźć
@nat_not nie widzę tej opcji, czy mogę prosić o wysłanie pliku z ofertami na mój adres mail?
@SobikMoto przykro mi, ale nie możemy wysłać pliku z Twoimi ofertami e-mailowo, link "Pobierz plik z ofertami" znajdziesz pod listą ofert w zakładce Mój asortyment.
@la_nika nie wyświetla się taka opcja, załączam screena
tutaj też nie można 😞 @serwis-texas @la_nika
Takie info jest na górze na koncie prywatnym.
Zakładam że dotyczy to pewnie i pobierania. Poczekajmy na info od Moniki.
Od 27 lipca z funkcji wystawiania ofert z pliku skorzystasz tylko na koncie firmowym. Jeżeli korzystasz z Allegro w ramach działalności gospodarczej i chcesz wystawiać zbiorczo oferty, zamień konto zwykłe na firmowe.
@SobikMoto @serwis-texas tak, dlatego nie podałam informacji, że można to pobrać również na formularzu wystawiania, ponieważ ta opcja jest dostępna tylko dla kont firmowych, ale w Mój Asortyment powinno to być widoczne, więc wyjaśniam czemu u Ciebie @SobikMoto tego nie ma i wrócę z informacjami, gdy tylko je otrzymam.
Tak to powinno wyglądać:
czekam na wyjaśnienie, rozumiem iż nie wspieracie API dla prywatnych kont ale pozostawcie opcję pobrania aukcji dla kont prywatnych aby użytkownicy mogli je przenieść na nowe konta firmowe...
@SobikMoto bardzo mi przykro, ale otrzymałam odpowiedź, że ta opcja w obu przypadkach (pobranie pliku zarówno z zakładki Mój asrotyment i Wystaw a pliku) jest zablokowana dla sprzedających z kontem zwykłym.
Zgłosiłam już prośbę o zmianę w artykule, a także sugestię, aby umożliwić to sprzedającym, którzy tak jak Ty, chcą przenieść oferty na konto firmowe. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@serwis-texas jeny! Dziękuję za zwrócenie uwagi, już poprawione, chyba czas na kolejną kawę 😉
@la_nika zaraz, czy to oznacza że nie mogę pobrać swoich aukcji?
W jaki sposób mam rozpocząć sprzedaż na koncie firmowym ?
Ręcznie przepisywać 300 aukcji, przecież to jakieś kurjozum.
Proszę o podesłanie mi pliku z aukcjami skoro sam nie mam możliwości go pobrać...
@SobikMoto już dowiaduję się w jaki sposób możemy pomóc Ci w tej sytuacji, więc poproszę jeszcze o cierpliwość, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać! 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Co z rozwiązaniem mojego problemu? .....