anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktywacja wypłat

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

Witam, czy do aktywacji wypłat środków ze sprzedaży można użyć Polski Iban Revolut? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5 możesz aktywować wypłaty za pomocą konta REVOLUT. Wejdź w ustawienia wypłat , a następnie w części Sposób wypłaty środków wybierz do banku za granicą. Uzupełnij numer rachunku – w polu Kraj wpisz symbol odpowiedniego państwa i podaj dane banku Revolut:

- kod BIC/SWIFT
- nazwę banku
- adres banku
- kraj banku

Z rachunku zagranicznego Revolut zrób przelew weryfikacyjny na kwotę 1 EUR. Przelew musisz zrobić w euro, nie w złotówkach.

Więcej informacji na temat aktywacji konta revolut znajdziesz w tym artykule

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, tylko mi konkretnie chodzi o polski iban- numer konta, który mam również przypisany do Revoluta 

oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

zrobiłem przelew tradycyjny do PayU na kwotę minimalną 5 zł, mniej się nie da. Ale z Iban polskiego, stąd moje pytanie 🙂

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5 weryfikuję sprawę, ale konto revolut do wypłat można aktywować tylko poprzez przelew EUR, nie złotówek. Wrócę z informacją. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5 Wracam z informacją. Nie możesz zrobić przelewu z rachunku PL, bo to rachunek techniczny banku. Musisz zadeklarować numer zaczynający się od LT lub GB lub FR lub NL (w zależności od tego, gdzie zarejestrowany jest rachunek) i wykonać z niego przelew weryfikacyjny.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

Witam, zrobiłem ponownie przelew weryfikacyjny na 1euro z konta walutowego Revolut (12 listopada). Do dzisiaj nie dostałem żadnej informacji, czy otrzymam odpowiedź?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5 Aktywacja PayU zazwyczaj trwa do 3 dni roboczych, zatem termin jeszcze nie upłynął. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

Witam, nadal nie otrzymałem żadnego maila w sprawie aktywacji moich wypłat. Minęły już 4 dni robocze i nadal są nieaktywne. Czy mogę prosić o jakieś informacje?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Mate-M5. Proszę, podeślij poprzez formularz kontaktowy potwierdzenie zrealizowanego przelewu weryfikacyjnego. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

IMG_4733.jpeg

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5, potwierdzenie wpłaty weryfikacyjnej podeślij w prywatnej korespondencji mailowej, poprzez formularz kontaktowy. Nie umieszczaj takich informacji na forum.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mate-M5
#7 Wielbiciel#

Ok. Czy muszę zrobić dwa przelewy weryfikacyjne? Zrobiłem tylko jeden do PayU. Czytałem teraz że trzeba zrobić również do Przelewy24, czy to prawda?

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Mate-M5 jeśli chcesz mieć w pełni aktywne wypłaty, to warto przeprowadzić weryfikację u obu operatorów płatności. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów