Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pare miesięcy temu wystawiłam ogłoszenie z przedmiotem na allegro lokalne, przedmiot ten też parę miesięcy temu sprzedałam za pośrednictwem innej platformy. Totalnie wyleciało mi z głowy że był też na allegro lokalne i teraz po paru miesiącach jak tak ogłoszenie wisiało ktoś zakupił ten przedmiot. Czy dalej na allegro lokalne nie ma opcji anulowania zamówienia ze strony sprzedającego? A nawet jeżeli dalej nie ma i uda mi się za porozumieniem zwrócić pieniądze za zakup to czy dostanę z allegro zwrot prowizji z niedoszłegonzakupu z mojej winy?
@Acerola220 tak jak oddasz przez allegro to Ci anulują opłatę 🙂 https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wplaty-od-kupujacych-na-allegro-lokalnie/jak-zwrocic-kupu...
Wyświetlimy tu przedmioty z danej transakcji, podsumujemy jej koszty i koszt wysyłki, którą opłacił kupujący. W podsumowaniu zobaczysz też kwotę opłaty za sprzedaż, którą zwrócimy na Twoje konto.
Gotowe! Twój zwrot został zgłoszony – potwierdzimy to komunikatem z podsumowaniem. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w panelu Moje Allegro Lokalnie.
Pieniądze oddamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia.
@Acerola220 Nie ma ani przez kupującego ani sprzedającego, po prostu musisz zwrócić kasę kupującemu: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wplaty-od-kupujacych-na-allegro-lokalnie/jak-zwrocic-kupu...