Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący kupił ode mnie przedmiot na Allegro Lokalnie, spakowałem paczkę, wygenerowałem etykietę do paczkomatu. Po tym zadzwonił do mnie kupujący z informacją że jest błąd w jego numerze telefonu, ale dzwonił do Allegro i już poprawili. Gdy ponownie wszedłem na dane kupującego, to numer już rzeczywiście jest poprawiony. Natomiast na etykiecie jest z błędem. Moje pytanie jest takie: Czy muszę od nowa wygenerować etykietę z poprawionym numerem telefonu, czy mogę wysłać z wcześniej wygenerowaną etykietą?
@l0ba1 Konsultuję sprawę.
I jaki wynik konsultacji? Już wiadomo?
@l0ba1 Jak tylko otrzymam informację, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Czy już wiadomo?
@l0ba1 Podaj proszę numer zamówienia lub doprecyzuj, co to był za zakup.
Była to oferta: a07fffe2-986e-4e76-b96c-4a8d83720a56
Tu jest link: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/archiwum/6095b3c5-0e7b-45ae-8ec8-ae3852e91d93/a07fffe2-986e-...
A tu jest numer etykiety: 660166259559920122630137
@l0ba1 Usunęłam etykietę z błędnym numerem. Spróbuj teraz wygenerować nową.
Oki. Dzięki.
Pozdrawiam