anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro lokalnie -- Kupujący kliknął kup teraz, wypełnił formularz dostawy i zrezygnował z zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
marta72325
#8 Zapaleniec#

Jak w temacie. Chodzi o Allegro lokalnie

Kupujący kliknął kup teraz, wypełnił formularz dostawy życząc sobie przesyłkę płatną przy odbiorze. Po czym oznajmił mi na czacie, że rezygnuje z wózka. Kontakt na czacie się urwał, kupujący nie odpisuje na wiadomości.  Allegro naliczyło prowizję prawie 50 zł za sprzedaną rzecz a ja nie zamierzam za to płacić. 

Skoro facet zrezygnował nie będę wysyłać paczki, bo najprawdopodobniej i tak jej nie odbierze a ja zostanę obciążona kosztami przesyłek. 

Miał ktoś podobny problem? Jak anulować transakcję?

Pisałam już do allegro, ale mam wrażenie jakby to komputer odpisywał i generalnie nic mądrego mi nie odpisali a już na pewno nie pomogli.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@marta72325 2 godziny temu otrzymałaś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. Po dokładnym przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia, nasz pracownik dokonał korekty Twoim rachunku i anulował naliczoną opłatę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ No i zobacz HolusiuOlusiu jak te opłaty są głupie. Fajnie, że jej anulowaliście, ale dziesiątki innych muszą płacić frycowe i czasem wcale niemałe.

Mam nadzieję, że w takiej formie Lokalne szybko zdechnie.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

Przyłączam się do życzeń szybkiej śmierci dla allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

ja nie przyłączam się, ale zamiana opłaty na prowizję zwrotną z automatu by się przydała na AL 🙂 i żadnych pozwoleń na firmy AL 😞

oznacz moderatorów
marta72325
#8 Zapaleniec#

Widziałam wiadomość, odczytalam. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Co tu było do dokładnego analizowania? Po prostu sprzedająca tu się poskarżyła i "prowizja" od niesprzedanego produktu została cofnięta, choć to niezgodne z regulaminem. A co z innymi, którzy nie wiedzą gdzie i jak napisać? Nie wstyd wam tak wyzyskiwać ludzi??

Poza tym wczoraj pod tym postem pojawiły się odpowiedzi, których dziś już z niewiadomych przyczyn nie ma.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

gdyrz som niefygodne dla serfisu, njeh karzdy sobje raci sam - zarząd allegro 🙂

oznacz moderatorów
marta72325
#8 Zapaleniec#

Prowizja została anulowana właściwie po wyslanej przeze mnie wiadomości do Allegro a nie po otwarciu dyskusji tutaj. Opisałam dokładnie problem,poprosilam o anulowanie transakcji i prośba została spełniona, że tak powiem. Aczkolwiek z zastrzeżeniem, że to pierwszy i ostatni raz bo to niezgodne z regulaminem. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Autorka wątku sama wskazała, że opłata została anulowana po wysłanej wiadomości poprzez formularz, a nie po rozpoczęciu tematu tutaj. 

Nie wiem jakie wypowiedzi widziałeś tutaj wcześniej, ale sprawdziłam to dokładnie i  mogę zapewnić Cię, że żadna wypowiedź z tego wątku nie została przez nas usunięta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ No tak, ale jednocześnie pojawił się wątek. Autorka pisze, że początkowo po kontakcie przez formularz nikt jej nie pomógł, dopiero po napisaniu tu zwrot "prowizji" przyznano. A co do usuniętych odpowiedzi - być może mam już zwidy.

oznacz moderatorów
mikke-l
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób zgłosić usunięcie kosztów prowizji, jeśli od ponad 2 tygodni nie ma odpowiedzi od kupującego a w żaden sposób nie można zaczać sporu? Zamówienie nie było opłacone a kupujący nie ma konta allegro 'client10xxx'

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikke-l Poproszę o numer oferty, której dotyczy Twoje pytanie. Czy kupujący kupił towar jako użytkownik niezarejestrowany? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mikke-l
#7 Wielbiciel#

OFERTA: 1035CE7B-74FB-482A-9E11-9D7EE87CEEAD

nr klienta: Client:82263747

 

Jest to groszowa kwota, ale bardziej chodzi o to czy bezpieczeństwo sprzedającego w tej sytuacji jest w jakiś sposób kontrolowane czy za każdym razem trzeba prosić o pomoc osoby trzecie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikke-l Napisz proszę do nas wiadomość w tej sprawie bezpośrednio przez ten link

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Client to użytkownik zarejestrowany. No i wór się rozpruł - mimo, że to niezgodne z regulaminem, można wnioskować o zwrot "prowizji" na Lokalnie. Ale dowiadują się o tym tylko ci, którzy napiszą tutaj lub przez formularz.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Nie, ja nic takiego nie napisałam, poprosiłam autora wątku o kontakt z nami w sprawie. Opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna, więc jest to wyłącznie Twoja teza. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Bywa zwrotna w niektórych przypadkach, a to niezgodne z regulaminem.

@marta72325 2 godziny temu otrzymałaś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. Po dokładnym przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia, nasz pracownik dokonał korekty Twoim rachunku i anulował naliczoną opłatę. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, wiadomo było, że jest zwrotna, jak chcą to zwrócą, ale nikt oficjalnie tego nie przyzna, to tak jak powiedzieć że ktoś mija się z prawdą 🙂

oznacz moderatorów
MissKeti
#8 Zapaleniec#

Jestem w identycznej sytuacji, co autorka postu. Piszę do Allegro, ale nikt nie chce mi wycofać opłaty transakcyjnej.

oznacz moderatorów