Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Chodzi o Allegro lokalnie
Kupujący kliknął kup teraz, wypełnił formularz dostawy życząc sobie przesyłkę płatną przy odbiorze. Po czym oznajmił mi na czacie, że rezygnuje z wózka. Kontakt na czacie się urwał, kupujący nie odpisuje na wiadomości. Allegro naliczyło prowizję prawie 50 zł za sprzedaną rzecz a ja nie zamierzam za to płacić.
Skoro facet zrezygnował nie będę wysyłać paczki, bo najprawdopodobniej i tak jej nie odbierze a ja zostanę obciążona kosztami przesyłek.
Miał ktoś podobny problem? Jak anulować transakcję?
Pisałam już do allegro, ale mam wrażenie jakby to komputer odpisywał i generalnie nic mądrego mi nie odpisali a już na pewno nie pomogli.
@marta72325 2 godziny temu otrzymałaś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. Po dokładnym przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia, nasz pracownik dokonał korekty Twoim rachunku i anulował naliczoną opłatę.
@_HolaOla_ No i zobacz HolusiuOlusiu jak te opłaty są głupie. Fajnie, że jej anulowaliście, ale dziesiątki innych muszą płacić frycowe i czasem wcale niemałe.
Mam nadzieję, że w takiej formie Lokalne szybko zdechnie.
Przyłączam się do życzeń szybkiej śmierci dla allegro Lokalnie.
ja nie przyłączam się, ale zamiana opłaty na prowizję zwrotną z automatu by się przydała na AL 🙂 i żadnych pozwoleń na firmy AL 😞
Widziałam wiadomość, odczytalam. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
@_HolaOla_ Co tu było do dokładnego analizowania? Po prostu sprzedająca tu się poskarżyła i "prowizja" od niesprzedanego produktu została cofnięta, choć to niezgodne z regulaminem. A co z innymi, którzy nie wiedzą gdzie i jak napisać? Nie wstyd wam tak wyzyskiwać ludzi??
Poza tym wczoraj pod tym postem pojawiły się odpowiedzi, których dziś już z niewiadomych przyczyn nie ma.
gdyrz som niefygodne dla serfisu, njeh karzdy sobje raci sam - zarząd allegro 🙂
Prowizja została anulowana właściwie po wyslanej przeze mnie wiadomości do Allegro a nie po otwarciu dyskusji tutaj. Opisałam dokładnie problem,poprosilam o anulowanie transakcji i prośba została spełniona, że tak powiem. Aczkolwiek z zastrzeżeniem, że to pierwszy i ostatni raz bo to niezgodne z regulaminem.
@xyz96 Autorka wątku sama wskazała, że opłata została anulowana po wysłanej wiadomości poprzez formularz, a nie po rozpoczęciu tematu tutaj.
Nie wiem jakie wypowiedzi widziałeś tutaj wcześniej, ale sprawdziłam to dokładnie i mogę zapewnić Cię, że żadna wypowiedź z tego wątku nie została przez nas usunięta.
@_HolaOla_ No tak, ale jednocześnie pojawił się wątek. Autorka pisze, że początkowo po kontakcie przez formularz nikt jej nie pomógł, dopiero po napisaniu tu zwrot "prowizji" przyznano. A co do usuniętych odpowiedzi - być może mam już zwidy.
W jaki sposób zgłosić usunięcie kosztów prowizji, jeśli od ponad 2 tygodni nie ma odpowiedzi od kupującego a w żaden sposób nie można zaczać sporu? Zamówienie nie było opłacone a kupujący nie ma konta allegro 'client10xxx'
@mikke-l Poproszę o numer oferty, której dotyczy Twoje pytanie. Czy kupujący kupił towar jako użytkownik niezarejestrowany?
OFERTA: 1035CE7B-74FB-482A-9E11-9D7EE87CEEAD
nr klienta: Client:82263747
Jest to groszowa kwota, ale bardziej chodzi o to czy bezpieczeństwo sprzedającego w tej sytuacji jest w jakiś sposób kontrolowane czy za każdym razem trzeba prosić o pomoc osoby trzecie.
Client to użytkownik zarejestrowany. No i wór się rozpruł - mimo, że to niezgodne z regulaminem, można wnioskować o zwrot "prowizji" na Lokalnie. Ale dowiadują się o tym tylko ci, którzy napiszą tutaj lub przez formularz.
@xyz96 Nie, ja nic takiego nie napisałam, poprosiłam autora wątku o kontakt z nami w sprawie. Opłata za obsługę transakcji na Allegro Lokalnie jest bezzwrotna, więc jest to wyłącznie Twoja teza.
@_HolaOla_ Bywa zwrotna w niektórych przypadkach, a to niezgodne z regulaminem.
@marta72325 2 godziny temu otrzymałaś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. Po dokładnym przeanalizowaniu Twojego zgłoszenia, nasz pracownik dokonał korekty Twoim rachunku i anulował naliczoną opłatę.
@xyz96, wiadomo było, że jest zwrotna, jak chcą to zwrócą, ale nikt oficjalnie tego nie przyzna, to tak jak powiedzieć że ktoś mija się z prawdą 🙂
Jestem w identycznej sytuacji, co autorka postu. Piszę do Allegro, ale nikt nie chce mi wycofać opłaty transakcyjnej.