anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Lokalnie. Ups cos poszło nie tak.

typolc
#7 Wielbiciel#

Witam. 

Pierwszy raz po paru latach chciałem sprzedać stary telefon na allegro lokalnie, ale gdy chcę wejść na tą strone to pisze, że prawdopodobnie loguję się pierwszy raz (a to nie prawda, już wcześniej sprzedawałem na allegro lokalnie) i prosi o aktywacje konta, lecz gdy to klikam to wyskakuje napis "Ups, cos poszło nie tak" tak w przeglądarce komputerowej jak i w aplikaji na telefonie.

Próbowałem z czyszczeniem cookies i pamięci podręcznej rpzeglądarki ale to nic nie dało.

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @typolc. Czy problem dotyczy konta, z którego tutaj napisałeś? Czy chodzi o inne konto? 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

typolc
#7 Wielbiciel#

Tak. Chodzi o konto z którego piszę. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @typolc. Zweryfikuję to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

typolc
#7 Wielbiciel#

I co udało się ustalić? U mnie nadal bez zmian. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@typolc dopiero trzy dni minęły, a Ty chcesz odpowiedz🤔

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @typolc. Konto, z którego próbujesz się zalogować, jest kontem firmowym, które nie zostało jeszcze zweryfikowane. Gdy doprowadzisz weryfikację konta do końca, to problem już nie będzie występował.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

typolc
#7 Wielbiciel#

Siema, 

Ja nie przekształcałem swojego konta w konto firmowe. z tego co widzę w korespondencji email, allegro samo zmieniło moje konto na konto firmowe co jest niezgodne z moją wolą. Bardzo proszę  o zmianę mojego konta spowrotem na konto prywatne. Nie kupuję na allegro tak dużych ilości żeby skożystać z zalet konta firmowego.

p.s. szukałem i nigdzie nie znalazłem opcji weryfikacji tego konta.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@typolc, poprosiłam o pilną odpowiedź w Twoim zgłoszeniu mailowym 46905587. Wyjaśnimy tam kwestię weryfikacji konta oraz zmiany statusu konta.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów