Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem że formularz z wyborem paczkomatu nie jest załadowany. Z tym problemem pisałem na maila, gdzie doradzono mi aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji, próbę zmiany i tak dalej, próbowałem wszystkiego, nic nie pomaga. Problem ma już ponad pół roku i nie mogę nic zamówić tą metodą wysyłki. Standardowe rozwiązania takie jak czyszczenie ciasteczek, zmiana przeglądarki itp. nie pomagają, próbowałem z telefonu a nawet z 3 różnych laptopów z tego samego konta, problem się powtarza
Jesteś wybrańcem czy co, nie było takich raczej tu. A jak wybierasz przesyłkę?
Zwykle wybieram. Wygrałem przedmiot na licytacji, klikam, aby dokończyć zakup i wysłać go przez paczkomat. Nie ładuje formuły, nawet jeśli chcę kupić inny przedmiot.
@Client:94216466 Podaj numer zamówienia, którego dotyczy ten problem i prześlij zrzuty ekranu, na których będą widoczne wszystkie kolejno wykonywane czynności.
05cd3297-c717-492b-838a-950fbf41dd93
ten, który już tam jest paczkomat, już nie jest dla mnie aktualnie
@Client:94216466 Przy tym zamówieniu ostatecznie wybrałeś odbiór osobisty. Żeby zgłoszenie mogło zostać zweryfikowane, konieczne będzie aktualne zamówienie z wybraną opcją dostawy paczkomatem. Jeśli więc problem się powtórzy, daj znać. Zgłosimy to do zespołu technicznego.