Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący nie zrozumiał różnicy pomiędzy "Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze", a "wysyłce za pobraniem", i teraz oczekuje ode mnie, że wyślę mu produkt za pobraniem pocztą lub kurierem. Pan jest z Rybnika, a ja z Warszawy, więc nie ma opcji odbioru osobistego.
Ja takiej opcji w swoich aukcjach nie udostępniam i nigdy nie udostępniałem, i nie mam zamiaru tego robić (z powodu licznych oszustw).
Twierdzi, że nie może anulować zakupu, ja ze swojej strony również nie mogę anulować zamówienia. Natomiast allegro naliczyło mi już prowizję od sprzedaży.
Proszę o pomoc w anulowaniu tej transakcji i anulowanie nienależnie naliczonej prowizji.
https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/transakcja/c3de06dd-3b6a-4019-838e-a9415cd6ec1d
@Client:117820117 Musisz poprosić kupującego o przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Mając takie oświadczenie napisz przez formularz kontaktowy, opisz sytuację, załącz oświadczenie od kupującego i poproś o anulowanie prowizji.
Dobra rada na przyszłość - odbiór osobisty tylko po przedpłacie.
Jeśli nie będziesz miał oświadczenia od kupującego to prowizji nie odzyskasz...
Ok dziękuję bardzo za odpowiedź.
A czy to oświadczenie musi mi przesłać pocztą podpisane, czy może mail napisany na kompie wystarczy? Czy jest jakiś druk, formularz?
@Client:117820117 Wystarczy że prześle przez allegro w centrum wiadomości lub pytanie o zakup.
@Client:117820117 Wystarczy jakiekolwiek potwierdzenie od kupującego o rezygnacji, nawet na czacie, a wówczas piszesz o zwrot prowizji.
Czyli wyrażenie kupującego w wiadomości "Anuluje zamówienie ale powie pan gdzie to wejsc", wystarczy, czy ma napisać konkretnie, że anuluje zamówienie czy coś?