Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
nie mogę wygenerować etykiety, pojawia mi się:
Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Numer budynku jest wymagany.
Napisz wiadomość do obsługi klienta, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.
mimo, że klientka podała te same dane. Czy możecie przenieść ten numer budynku z danych z poprzedniego jej zamówienia, jeśli faktycznie brakuje?
Błędna transakcja ma id ad3d626b-3f95-44d4-b41e-e2fa2b559f6a (nr płatności da28bf3d-414a-4a05-aafc-b85abd0732c5).
A poprzednia prawidłowa transakcja: 6afa5785-5e94-4994-85a1-aae1bd1663d4, i nr płatności: 1e547d1d-acc5-4796-b612-124feec9f934.
Pozdrawiam 🙂
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@niski26 Podejrzewam, że kupujący podał zagraniczny numer telefonu i to jest przyczyną problemu, przy generowaniu etykiet InPost. Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi.
Z tego co widzę kupujący podał numer telefonu w formacie 0-xxx-xxx-xxx.
Gdzie znajdę nr zamówienia? Widzę tylko nr płatności:
Nr płatności: 2c6d563c-b669-4f45-805a-7bc1ca574051
@niski26 Teraz już powinno być ok. 🙂
Jest ok 🙂 Bardzo dziękuje za pomoc!