anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas tworzenia etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zarosniety_ogrod
#9 Pomysłodawca#

Cześć,

nie mogę wygenerować etykiety, pojawia mi się:

Kupujący błędnie wypełnił formularz zamówienia.
Numer budynku jest wymagany.
Napisz wiadomość do obsługi klienta, pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

mimo, że klientka podała te same dane. Czy możecie przenieść ten numer budynku z danych z poprzedniego jej zamówienia, jeśli faktycznie brakuje?

Błędna transakcja ma id ad3d626b-3f95-44d4-b41e-e2fa2b559f6a (nr płatności da28bf3d-414a-4a05-aafc-b85abd0732c5).

A poprzednia prawidłowa transakcja: 6afa5785-5e94-4994-85a1-aae1bd1663d4, i nr płatności: 1e547d1d-acc5-4796-b612-124feec9f934.

Pozdrawiam 🙂

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@niski26 Podejrzewam, że kupujący podał zagraniczny numer telefonu i to jest przyczyną problemu, przy generowaniu etykiet InPost. Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
niski26
#7 Wielbiciel#

Z tego co widzę kupujący podał numer telefonu w formacie 0-xxx-xxx-xxx.

Gdzie znajdę nr zamówienia? Widzę tylko nr płatności:

Nr płatności: 2c6d563c-b669-4f45-805a-7bc1ca574051

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@niski26 Teraz już powinno być ok. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
niski26
#7 Wielbiciel#

Jest ok 🙂 Bardzo dziękuje za pomoc!

oznacz moderatorów