anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie wysłany produkt.

MAMY ROZWIĄZANIE!
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, kupujący zgłosił zwrot portfel, natomiast fizycznie otrzymaliśmy zasłony. Po nie otrzymaniu kosztów zakupu, klient otworzył dyskusję. Konsultant Allegro napisał informację, że sprzedający w takiej sytuacji nie ma obowiązku pokrycia kwoty za zakup. Podobno włączył się w wyjaśnienie problemu z przewoźnikiem. Wysłałam zdjęcie przesyłki, udzieliłam odpowiedzi na wszystkie pytania, zgłosiłam reklamację, w konsekwencji dzisiaj otrzymałam ostrzeżenie, że stracę super sprzedawcę. To jest chyba jakiś żart. W konsekwencji będę musiała zwrócić koszt zakupu, ponieważ ktoś coś błędnie spakował. Chciałam być uczciwa i oddałam paczkę z zasłonami przewoźnikowi, żeby wyjaśnił sytuację, a mogłam je po prostu odesłać do kupującego za pobraniem, jako błędnie wysłany produkt. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NEWLINE1 a fajne te zasłony ??😁... może klient pomylił transakcje  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  wyjaśnijcie 

oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Wyglądały na fajne, niestety chcąc być uczciwym oddałam je przewoźnikowi w celu wyjaśnienia sytuacji, a ten wysłał do właściwego odbiorcy. Szkoda, że nikt tak nie zrobił z naszym produktem.  

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NEWLINE1 znajdą , opiszę Ci 2 sytuacje sprzed lat 

. Przychodzi zwrot , zwrot to zwrot , ale spodziewałem się paczki o znamienitych wymiarach , a kurier przynosi płaski foliopak gdzieś 30x30cm , odbieram no bo co? i ponownie weryfikuję wszystkie dane ... zgadzają się ... nie rozpakowuję i delikatnie dzwonię do klientki i naświetlam pomału problem , a szczególnie gabarytu przesyłki okazuje się ,że klientka pomyliła transakcje i zamiast zgłosić zwrot koszuli nocnej zgłosiła do mnie higienę . Podała mi kod do nadania zwrotu , nadałem i zapomniałem. 

.Tym razem nawalił Inpost z tego co wiem odarły się etykiety i kleili nowe, wysłałem środki owadobójcze , klient dzwoni ,że zamawiał lusterko do samochodu a otrzymał j/w..... krótka batalia z przewoźnikiem , telefon do klienta , który otrzymał lusterko zamiast chemii , a dalej kurierzy załatwili sprawę w 2 dni .

oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Niestety w tym przypadku klient twierdzi, że spakował właściwy produkt, przewoźnik, że klient pomylił przesyłki. Wymiana informacji, zdjęć, składanych reklamacji trwa już dwa tygodnie.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NEWLINE1 Dziękuję, mam jeszcze jedną prośbę. Czy możesz podać mi numer korespondencji, w której po raz pierwszy zgłosiłaś nam problemy z przesyłką? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Pierwsze zgłoszenie było w dniu 17.01, nr 30635752

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NEWLINE1 Dziękuję za te informacje, kupujący złożył wniosek do Allegro Protect, bo miał do tego formalne prawo, ale na razie to nie jest powód do niepokoju dla Ciebie. Działam w Twojej sprawie, ale daj mi proszę trochę czasu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Obawiam się, że jest to kolejna odpowiedź typu wszystko będzie dobrze, którą dostaję od dwóch tygodni.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

W InPoście to niestety często się zdarza. Z moich obserwacji i doświadczeń wynika to z tego, że kurier często spiesząc się wyciąga przesyłki zwrotne na łapu capu i później zdarza się, że nie wie którą etykietę do której przesyłki przykleić. Efektem jest to, że paczki wędrują do różnych odbiorców "krzyżowo". Czasmi udaje się skontaktować z drugą stroną, jeśli w przesyłce jest np paragon albo inny dokument np odstąpienie od umowy. W ostateczności szczegółowe opisanie zawartości przesyłki i reklamacja w Inpost - to często pomaga.

oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Niestety nie podziałało, przewoźnik, KurierOne, stwierdził, że właściwy odbiorca zasłon nie otrzymał portfela tylko jakieś części do zegarków. Nie sprawdzę tego.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NEWLINE1 Otrzymałaś już od nas wiadomość mailową, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową. Z uwagi na to, że przewoźnik uznał przesyłkę za zaginioną, zaakceptowaliśmy wniosek kupującego do Allegro Protect, ale bez żadnych konsekwencji dla Ciebie. Nie obciążyliśmy Cię spłatą tej rekompensaty, więc sprawa jest rozwiązana i zakończona. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za interwencję i ostateczne, pozytywne zakończenie sprawy. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NEWLINE1 Ja również pozdrawiam i życzę dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@NEWLINE1 masz zdjęcia produktu - etykiety ? zamieść w decyzji odmownej i napisz że wstrzymujesz się ze zwrotem kasy do momentu otrzymania swojego produktu !!!

Nie mogłaś odesłać klientce a tym bardziej za pobraniem, o ile klient nie pomylił to przewoźnik zamienił etykiety, poczekajcie na rozpatrzenie reklamacji ktoś ma portfel zamiast zasłon więc dojdą co i jak 🙂

A jak za takie działanie allegro będzie coś wymuszać czy Cię karać to zgłoś to do UOKiK !!!

Przypomnę allegro nie jest sądem ani stroną transakcji, jak złożyłaś reklamację i nie masz zwrotu swojego produktu nie mają prawa w to ingerować !!!

7.1.

Spółka nie jest stroną umów sprzedaży Towarów zawieranych pomiędzy Użytkownikami i nie gwarantuje, że Sprzedający oraz Kupujący są uprawnieni do zawarcia i wykonania umowy.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Będzie to trochę trwało, a w między czasie stracimy ten poważny tytuł Super sprzedawcy, a wiadomo z czym to się wiąże.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@NEWLINE1 napisz w dyskusji do pracownika żeby doczytał ustawy i własny regulamin !!!

Art. 32. 3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta,
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@NEWLINE1 Podaj mi proszę numer dyskusji, której dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
NEWLINE1
#8 Zapaleniec#

Nie widzę numeru dyskusji, mogę podać nr ostatniego zgłoszenia 31075581, lub numer aukcji 12598571976

oznacz moderatorów