Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam
Opis sytuacji:
Sprzedałem przedmiot. Kupujący zapłacił z góry. Paczkę wysłałem, po 3 dniach wróciła do mnie na monitoringu "błędny adres". Skontaktowałem się z kupującym, stwierdził że adres jest poprawny i poprosił o ponowną wysyłkę. Zapłacił za kolejną wysyłkę, wysłałem. Po 3 dniach paczka znowu wraca do mnie z adnotacją "błędny adres". Kolejna próba kontaktu już z nerwami ze strony kupującego. Tłumaczyłem jak mogłem, że musi być coś źle podane. Kontakt jednak utrudniony (sądząc po danych osobowych Pan z za wschodniej granicy). Obecnie trwa dyskusja, Pan żąda zwrotu zakupu i dwóch przesyłek. Pracownik allegro zalecił abym skontaktował się z przewoźnikiem (DPD). Dzwoniłem na infolinię, powiedziano mi że adres jest błędny i tyle. W takim wypadku reklamacja nie wchodzi w grę.
Moje pytanie brzmi: Czy w takim wypadku muszę zwracać koszt wysyłek kupującemu? Paczkę wysłałem w końcu na adres podany w zamówieni. Nie ma tu mojej winy.
Pozdrawiam
Złóż reklamację dostaniesz na papierze że adres jest błędny a jak założy dyskusję to ap wstrzymane do rozpatrzenia reklamacji. Jak odstąpi od umowy to zwracasz za najtańszą wysylke z oferty chyba że to smart to 0pln
Tak czy inaczej i tak pewnie będę stratny. Nie było smart. A najtańsza przesyłka to ta którą wybrał kupujący....
Nie dostanie zwrotu za 2x paczkę bo tak mówi prawo polskie może sobie rządać