Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem używany przedmiot na allegrolokalnie, który opisałem, źe nie łączy się z bluetooth w moim telefonie. Kupujący zakupił i u niego tez nie ma łączności bluetooth i wnioskuje o bezprawny zwrot 300zł, z powodu rzekomej niezgodności towaru z opisem który allegro deklaruje wypłacić. Oczekuję wyjaśnień na jakiej podstawie allegro zaakceptowało ten wniosek, nie wiedząc nawet czego dotyczy (pisząc o wadliwym telefonie a ja sprzedałem przetwornik analogowo cyfrowy). Gdzie mogę dochodzić swoich praw? Wycofałem już wszystkie swoje oferty jak tak działa ten POK, który bezprawnie chce mnie obciążyć.
Przykre jest to, że tracą też na tym sprzedający i allegro, które staje się niewiarygodne. Ja nie zamierzam się tak więcej szarpać sprzedając używane przedmioty z szafy. Jak można komuś obiecać pieniądze za nic, za szantaż że nic już nie kupi? To paranoja- taki oczywisty wniosek powinien być od razu wrzucony do kosza i już.
Będę informował na bieżąco o statusie tej sprawy i liczę, źe @mr_oma odpowie na moje pytania.
@lob_i, odrzuciłeś reklamację i odpowiednio to uargumentowałeś. Kupujący nie złożył jeszcze wniosku w ramach Allegro Protect. Jeśli to zrobi, nie powinniśmy wymagać od Ciebie jego spłaty. Gdyby stało się inaczej, napisz tu - będziemy interweniować.
W wyjątkowych sytuacjach kupujący mogą liczyć na rekompensatę od Allegro.
@mr_oma To nie jest wyjątkowa sytuacja tylko próba wymuszenia [edycja] i allegro powinno NATYCHMIAST INTERWANIOWAĆ, zablokować dyskusję i chronić sprzedających. Za co płacimy 7-10% prowizji? Za takie nieprzyjemne sytuacje i narażanie na stres? Proszę dopilnować, aby jeśli wpłynie wniosek nie zostały pobrane pieniądze z mojego Można zrobić teraz bez interwencji w przyszłości jak Pani proponuje. Ta sprawa to jeden, wielki kabaret i obnaża jak nieudolnie działa Wasz serwis allegro. Nie spodziewałem się, że może dojść do takiej sytuacji, w tak oczywistej sprawie.
@lob_i, to Twój opis sytuacji, a więc jego jedna strona. Tym samym Twoje oskarżenia mogą być krzywdzące i wprowadzać w błąd, a to łamie regulamin społeczności.
@mr_oma ma Pani wgląd do tej dyskusji i mojej aukcji. Czy na podstawie mojego opisu, że nie ma możliwości komunikacji przez bluetooth (mój telefon nie wykrywał sprzętu przez bluetooth) powinno ubiegać się o rekompensatę w wysokości 300zł z powodu błędu w opisie- niedziałającego bluetooth u kupującego? Dla mnie odpowiedź jest jasna NIE a dla Pani? Jaka tu jest druga strona, że pracownik allegro deklaruje pomoc i wypłatę 300 zł rekompensaty na naprawę telefonu a sprawa dotyczy przetwornika dac? Mam wszystko zarchiwizowane, to jest kabaret. Proszę działać NATYCHMIAST i nie dopuścić do krzywdzącego rozwiązania tej sprawy.
dostałem takiego neoprzyjemnego maila. Proszę o interwencję i dopilnowanie aby nie została wydana dla mnie krzywdząca decyzja w tej sprawie. Dziękuję za wsparcie.
Sprawa zakończona- odpowiedź z allegro:
dziękuję za wyjaśnienia.
w tym wypadku zaakceptowaliśmy wniosek Kupującego- środki jednak zostały wypłacone z funduszu Programu a Pan nie został obciążony tą kwotą.
Akceptacja wniosku nie ma na celu przyznania racji której se stron transakcji czy podważenia Pana decyzji. W wyjątkowych sytuacjach, jako gospodarz transakcji, pozwalamy sobie na podjęcie takich kroków w trosce o pozytywne wrażenie zakupowe.
Moje spojrzenie jako sprzedającego na sprawę i odpowiedź: