anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada wypłat z payU

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Proszę o pomoc.

Od 5 dni czekam na odblokowanie opcji wypłaty środków z payU.

Dwa dni temu dostałem wiadomość na e-mail, że już mogę wypłacać środki po pozytywnej weryfikacji danych, ale przycisk wypłaty dalej jest nieaktywny.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @GiGi993. Widzę, że proces aktywacji rachunku do wypłat został rozpoczęty 1 lipca - weryfikacja może potrwać do 3 dni roboczych. Jeśli do jutra nie otrzymasz informacji o aktywacji rachunku, to napisz proszę ponownie. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2025-07-03-14-43-14-45_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

1 lipca dostałam wiadomość, że już niby wszystko jest zweryfikowane.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@GiGi993 dziękuję za załączony zrzut. Już wyjaśniam tą kwestię. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dalej nie zostały odblokowane środki z payU. Można prosić o weryfikację tego problemu?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @GiGi993. Załączony mail zawiera potwierdzenie weryfikacji tożsamości. Dzisiaj zleciłeś przelew do PayU - od tego momentu weryfikacji powinna potrwać do 3 dni. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dalej mam zablokowane wypłaty z payU. Napisałam do PayU i dostałam e-mail z odpowiedzią, że proces weryfikacji przebiegł pomyślnie i wina nie leży po ich stronie, tylko po stronie Allegro.

Proszę o odpowiedź dlaczego blokujecie moje pieniądze  już prawie dwa tygodnie?

Screenshot_2025-07-08-19-52-59-18_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@GiGi993 Konsultuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GiGi993
#7 Wielbiciel#

Czy już coś wiadomo o co w tym wszystkim chodzi?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@GiGi993 Otrzymałam informację, abyś kontaktował się mailowo w tej sprawie. W odpowiedzi na zgłoszenie 52926257 wyślij potwierdzenie ostatnio wykonanego przelewu weryfikacyjnego do PayU. Będziemy to weryfikować po naszej stronie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów