anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktywacji wypłaty środków

Vivaadeal
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 

Wykonałem wszystkie kroki potrzebne do aktywacji wypłat środków (przelew, skan dowodu) jednak nadal czekam na możliwość wypłaty środków (trwa to ponad tydzień). Proszę o informację czy wszystkie kroki wykonałem należycie i kiedy aktywacja zostanie zatwierdzona.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Vivaadeal czy po zmianie danych do wypłat ponownie wykonałeś przelew do operatora PayU? Jeśli tak, to prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wiesiu102
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem,zmieniłem nr konta do wypłaty środków, wypłaty nie aktywne

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wiesiu102 a czy po zmianie konta ponownie przesłałeś przelew aktywacyjny do PayU? Jeśli tak, to poproszę o przesłanie potwierdzenia tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bambi46
#8 Zapaleniec#

Ja również jak kolega wyżej po zmianie nr konta, payU mam aktywne ale przycisk do wypłaty środków nadal jest szary

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bambi46 A czy masz w tej chwili jakieś środki do wypłaty?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bambi46
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2023-06-01-10-08-14-281_com.android.chrome.jpg

Mam 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bambi46 Dziękuję za zrzut. Proszę jeszcze o informację czy ten sam problem się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bambi46
#8 Zapaleniec#

W innych przeglądarkach jest tak samo.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bambi46 Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bambi46
#8 Zapaleniec#

Już działa, dziękuję bardzo za pomoc!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bo nie masz czego wypłacać.

oznacz moderatorów

Vivaadeal
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 

Czy mogę prosić o potwierdzenie że wszystkie kroki do aktywacji wypłat wykonałem poprawnie. Nadal nie mam możliwości wypłaty środków

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Vivaadeal Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Vivaadeal w imieniu Natalii, wracam z odpowiedzią. Czy możesz napisać, czy wysłałeś skan obu stron dowodu osobistego? W systemie jest tylko jedna i to powoduje problem, jeśli wysłałeś jedną, to doślij proszę ponownie zdjęcie z widocznymi obiema stronami dokumentu.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów