Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Wykonałem wszystkie kroki potrzebne do aktywacji wypłat środków (przelew, skan dowodu) jednak nadal czekam na możliwość wypłaty środków (trwa to ponad tydzień). Proszę o informację czy wszystkie kroki wykonałem należycie i kiedy aktywacja zostanie zatwierdzona.
@Vivaadeal czy po zmianie danych do wypłat ponownie wykonałeś przelew do operatora PayU? Jeśli tak, to prześlij proszę potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl.
Mam ten sam problem,zmieniłem nr konta do wypłaty środków, wypłaty nie aktywne
@wiesiu102 a czy po zmianie konta ponownie przesłałeś przelew aktywacyjny do PayU? Jeśli tak, to poproszę o przesłanie potwierdzenia tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl.
Ja również jak kolega wyżej po zmianie nr konta, payU mam aktywne ale przycisk do wypłaty środków nadal jest szary
@bambi46 A czy masz w tej chwili jakieś środki do wypłaty?
Mam
@bambi46 Dziękuję za zrzut. Proszę jeszcze o informację czy ten sam problem się pojawia, kiedy korzystasz z innej przeglądarki.
W innych przeglądarkach jest tak samo.
@bambi46 Konsultuję tę sprawę.
Już działa, dziękuję bardzo za pomoc!
Bo nie masz czego wypłacać.
Dzień dobry
Czy mogę prosić o potwierdzenie że wszystkie kroki do aktywacji wypłat wykonałem poprawnie. Nadal nie mam możliwości wypłaty środków
@Vivaadeal Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Vivaadeal w imieniu Natalii, wracam z odpowiedzią. Czy możesz napisać, czy wysłałeś skan obu stron dowodu osobistego? W systemie jest tylko jedna i to powoduje problem, jeśli wysłałeś jedną, to doślij proszę ponownie zdjęcie z widocznymi obiema stronami dokumentu.