anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu odbioru do Paczkomatu Inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

Zakup na Allegro Lokalnie. Przedmiot wysłany i dostarczony wczoraj do Paczkomatu Inpost. Kupujący twierdzi, iż do chwili obecnej nie otrzymał żadnego powiadomienia o dostarczonej przesyłce z kodem odbioru. Nie otrzymał również SMS-a (nie korzysta z aplikacji Inpost). Nie ma więc żadnej możliwości odbioru tej przesyłki. Podany przez niego adres mailowy oraz numer telefonu są prawidłowe i aktualne.
Nr transakcji: 32dd4d3a-0e87-40a5-aec5-c854c6f547c2
Nr płatności: a981c10c-98b5-408b-92d4-67f9294e2c05
Nr przesyłki: 660166047381843111747579

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
serwis-texas
#21 Demiurg#

@InPost 

Dzień dobry. Można prosić o pomoc.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@MikeTone_45 wypisz wymaluj sytuacja , która spotkała mnie wczoraj z tym , że kod był widoczny w zakładce ,,, moje zakupy ,,  myślę sobie pewnie jakieś opóźnienie , nic to , odebrałem paczkę i GIT... ALE !! ....NIE !! .... mam do zrobienia przelew i ZONK !! nie przychodzi SMS z kodem weryfikacyjnym z banku i co ? okazało się po rozmowie z konsultantem ,że to wynika z błędu sieci komórkowej .

Poinformuj klienta żeby zadzwonił do Inpost na infolinie koniecznie z numeru telefonu na , który miał przyjść kod i wygenerują mu nowy  ,powinien skontaktować się z również z operatorem GSM , być może problem leży tam .

oznacz moderatorów
MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

A mail? "Potwierdzenia nadania przesyłki" na maila od Inpostu też nie otrzymał. Sporo kupuję na Allegro z dostawą do Paczkomatu i zawsze mam komplet "Inpostowych" powiadomień, a tutaj zero. Folder SPAM ponoć też sprawdzony.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @MikeTone_45 ,

uprzejmie informuję, że według systemu na numer telefonu Odbiorcy powyższej przesyłki została założona aplikacja mobilna InPost. Posiadacze aplikacji nie otrzymują powiadomień sms.

Jeśli na numer telefonu Odbiorcy zostało zarejestrowane konto w aplikacji InPost Mobile, informacje dotyczące przesyłki, łącznie z kodem odbioru, można znaleźć w aplikacji. Wiadomości SMS nie są już wysyłane do użytkowników aplikacji z uwagi na wzrastające zjawisko phishingu i konsekwencje, jakie ze sobą niesie.

Wszelkie powiadomienia są standardowo wysyłane do Odbiorcy również na adres e-mail. Mail z kodem odbioru został wysłany 19.09.2023 o godzinie 14:25:45.

Proszę dodatkowo o sprawdzenie, czy wiadomości e-mail nie trafiły do folderu typu: SPAM, POWIADOMIENIA, OFERTY.

W razie dalszych pytań proszę o bezpośredni kontakt na adres pomoc@inpost.pl.

oznacz moderatorów
MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

Ślicznie dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Jasno z niej wynika, iż to kupujący wprowadza mnie w błąd twierdząc, że nigdy nie instalował aplikacji oraz nie otrzymał powiadomienia na maila.

Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam. 😊

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@MikeTone_45 

Kupujący nie rozumieją i chyba nie muszą że mogli mieć apkę i ją odinstalowali. Teraz klient musi też wiedzieć o takiej stronie. Ciekawe skąd ma to wiedzieć?

https://inpost.pl/powiadomienia-sms

Rozumiem że InPost nie ma bladego pojęcia że ktoś odinstalował apkę! Rozumiem że nie chcą klientów szczuć zarówno powiadomienia aplikacji jak i sms ale robi się koło błędne!!!

A to ze klient na koncie Allegro ma podanego email który jest nieaktualny od 10 lat to jest standard. Jeszcze trzeba trochę poczekać na prawidłową wiedzę społeczeństwa w zakresie e-commerce.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikeTone_45 dodam, że my również wysłaliśmy powiadomienia (e-mail i push) dla kupującego na temat tej przesyłki.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za info. 😊

oznacz moderatorów