anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kontaktu z kupującym

Client:35525247
#7 Wielbiciel#

Witam, mam problem z kupującym a mianowicie, kupił u mnie na aukcji dokładnie 2 października jedną rzecz, wybrał opcje odbiór osobisty i płatność przy odbiorze, od tamtego momentu nie ma z nim kontaktu, nie odpisuje na emaile, a podany nr telefonu nie istnieje, allegro naliczyło mi opłatę za " sprzedaną rzecz" a do transakcji nie doszło i nie mogę jeszcze raz jej wystawić, czy można coś z tym zrobić? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35525247 W kwestii zwrotu opłat napisz proszę przez ten formularz. Odpowiedni zespół zweryfikuje tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:35525247 Na AL prowizja jest bezzwrotna, regulamin. Nie udostępniaj tej metody a za pobraniem>trudno odzyskać prowizję ale pisz, mogą zażądać dowodu na brak transakcji.

oznacz moderatorów