
basia28k
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-01-2023
17:19
- ktoś kupił przedmiot, wybrał opcje dostawy inpost, prowizja pobrana, a kupujacy sam się ze mna skontaktował i zrezygnował zakupu prosi o zwrot pieniedzy. Ja nie mogę wygenerować kodu do przesyłki aby ją nadać jak również nie mogę zwrócić pieniędzy. Co w takiej sytuacji ?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-01-2023
17:31
@basia28k środków nie zwrócisz z poziomu Allegro Lokalnie, ponieważ wpłata za sprzedaż została już przelana na Twoje konto. W tej sytuacji:
1. Możesz zwrócić wpłatę kupującemu bezpośrednio na konto bankowe. Na czacie Allegro Lokalnie zapytaj o numer konta kupującego. Następnie napisz do nas za pomocą tego formularza i prześlij zrzut ekranu z informacją, że kupujący rezygnuje z zamówienia oraz potwierdzenie zwrotu wpłaty, aby otrzymać zwrot opłaty za obsługę transakcji. Jeśli nie nadasz przesyłki, to opłata za dostawę nie będzie pobrana.
2. Jako prywatna sprzedająca nie musisz przyjmować zwrotu. A aby wygenerować etykietę popraw adres nadawcy (dodaj spację między ulicą a numerem budynku).
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów