anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wypłat

kyczmada32
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

 

mam zaakceptowane wypłaty PayU i Przelewy24, mimo tego nie mogę wypłacać pieniędzy. Zmieniłem na wypłaty automatyczne, które również nie działają. 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Pech, spróbuj ponownie a jak nie pójdzie zapytaj moderacje.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kyczmada32 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego pojawia się taki problem. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kyczmada32 Miałeś blokadę, która pozostała po wypłacie na nieprawidłowy numer konta. Zablokoawliśmy możliwość wypłat ze względów bezpieczeństwa.

Obecnie wypłaty są już aktywne.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów