anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wypłat

kyczmada32
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

 

mam zaakceptowane wypłaty PayU i Przelewy24, mimo tego nie mogę wypłacać pieniędzy. Zmieniłem na wypłaty automatyczne, które również nie działają. 

 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Pech, spróbuj ponownie a jak nie pójdzie zapytaj moderacje.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kyczmada32 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego pojawia się taki problem. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kyczmada32 Miałeś blokadę, która pozostała po wypłacie na nieprawidłowy numer konta. Zablokoawliśmy możliwość wypłat ze względów bezpieczeństwa.

Obecnie wypłaty są już aktywne.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów