Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
miałem wcześniej zablokowane konto. Otrzymałem jednak wiadomośc o jego pełnym odblokowaniu, mam także w pełni aktywne i sprawdzone konta do wypłat PayU oraz Przelewy24 - niestety mimo to nadal nie posiadam aktywnego przycisku "wypłać dostępne środki" - podejrzewam, że może po prostu system nie odblokował tego po prostu po odblokowaniu (wiadomo, zdarza się - nie chce tutaj strzelać) - sprawa nie jest jakoś bardzo pilna - natomiast proszę o pomoc pracowników Allegro 🙂 .
Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:116945178 Poprosiłam o weryfikację tej sprawy. Wrócę tutaj, kiedy będę wiedzieć więcej.
Dzień dobry,
super! Zatem czekam! 🙂
Pozdrawiam!
Dzień dobry,
temat rozwiązany - do zamknięcia 🙂 .
Pozdrawiam!